Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 http://www.kk.no/php/art.php?id=796229
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Haha, også KK da, av alle tullete blader. Resulatet av å degradere mennesket til et vesen utelukkende styrt av instinkter gir alltid litt småkomiske utslag. For all del, tro på slike kvasivitenskaplige teorier om du vil, men da får du nok litt problemer å forholde deg til ekte mennesker, siden virkeligheten aldri er så svart/hvitt som disse teoriene skal ha det til. Og apropos utroskap og reproduksjon: Er ikke dette nøyaktig den samme unnskyldningen/"teorien" man har om menns utroskap da? Dette "spre genene sine"-opplegget? Greit å ha noen teorier å støtte seg på, når man jobber med å kvele den dårlige samvittigheten som kommer etter at man har bedratt sin kjæreste.
Gjest *Mim* Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Nå har jeg reprodusert meg nok med mannen min, tror ikke jeg gidder å være utro for å bli gravid igjen...
Nora Wind Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Seksuelle strategier teorien er ikke bevist mer korrekt en sosiale og kulturelle normer som indikator på seksuell atferd. Just saying.
Gjest kona Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Nå har jeg reprodusert meg nok med mannen min, tror ikke jeg gidder å være utro for å bli gravid igjen... Godt sagt, og jeg føler det samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå