Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan lager man krøller/bølger i håret med en rettetang? det skal visst gå an, men jeg får det ikke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,ikke lett å forklare her men søk på det så ligger det maaaange snutter på nettet ;-))

Skrevet

Takk, det skal jeg gjøre:) må begynne å øve meg til nyttårsaften, nytter ikke å begynne å prøve seg frem da, det har jeg gjort før...ender som regel opp med samme sveisen hver gang

Skrevet

Det så lett ut, men det er ikke det når jeg står der med rettetanga mi i allefall. :glare:

Skrevet

Synes det er forholdsvis enkelt å lage krøller med min tang (corioliss) og jeg har veldig langt hår.

Knip rundt ønsket mengde hår med tangen, vri 180 grader og dra sakte.

Mitt største problem er at det blir hakk av tangen, så jeg har gått tilbake til krølltang....

Skrevet

Dette må jeg teste nå med en gang..

Hater mitt altfor rette hår :sur:

Skrevet
Heihei! Her er en veldig grei video: http://ellinorak.blogg.se/2008/february/lo...08-02-25-2.html

Hun som krøller håret er frisørlærling. Virker ganske enkelt å krølle med rettetang, men har aldri prøvd det selv! :)

Nå har jeg prøvd å gjøre som på videoen, og jeg fikk det til!! :ler: Men dessverre ble ikke krøllene like "definerte" som på filmen. Det ble mer bølger enn krøller egentlig...Men det ble fint det og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...