laperla Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hei, Sitter her og lurer fælt på hva jeg skal kjøpe til kjærsten min til jul. Sikkert som de fleste andre manneben, har han svært få eller les ingen ønsker å komme med. De siste årene har jeg kjøpt klær, klokke osv. Dere foretrekker vel de litt harde pakkene? For kort tid tilbake satt han og en kamerat og snakka om at Gitar hero 4 var artig på fest. Har ikke no' snøring på noe av det der, men mener han har en Xbox. Den er i allefall hvit-gråaktig med en ehm lyse(?) grønn sirkel på. Høhø. Så, er dette en ålreit julegave? Gjerne noen synspunkter:) Ja, han er 24 om det skulle bety no'. Takk på forhånd.
Paibunn Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Kjæresten min ønsker seg vertfall dette! Han er 20. Jeg syns også det er gøy, så kanskje han er heldig i år?
Gjest Marlo Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Vi kjøpte GH4 og syns det er kjempemorsomt. Om det er en allright julegave for ham vet jeg jo ikke - har han mange kompiser på besøk? Spiller de mye sammen på X-boxen? For det er ikke noe kult å sitte å spille det alene akkurat, burde jo ha med seg 2-3 stykker minst.
laperla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Kjæresten min ønsker seg vertfall dette! Han er 20. Jeg syns også det er gøy, så kanskje han er heldig i år? Kanskje min er heldig i år også? Høhø Uff, er jo så håpløst å handle noe til han. Det hørtes ille ut da, men er ikke så lett når han er så sta og ikke kommer med ønsker til en stakkar. Endret 1. desember 2008 av laperla
laperla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Vi kjøpte GH4 og syns det er kjempemorsomt. Om det er en allright julegave for ham vet jeg jo ikke - har han mange kompiser på besøk? Spiller de mye sammen på X-boxen? For det er ikke noe kult å sitte å spille det alene akkurat, burde jo ha med seg 2-3 stykker minst. Han og broren spiller i allefall en del sammen. Det betyr kanskje at jeg også må engasjere meg i det opplegget der?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Vedder for at han blir glad for GTA IV til X-boxen http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...talogCategoryID
Annie Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Vi har kjøpt det til ungene i år. De fikk Guitar Hero i fjor, og nå utvider vi "bandet".
laperla Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2008 Vedder for at han blir glad for GTA IV til X-boxen http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...talogCategoryID Grand theft auto? Hm. Som sagt, hakke snøring på noe av dette her. Men han har i allefall en del bilspill med ratt og greier til. Er dette bedre enn Guitar hero 4?
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 GTA eller grand theft auto som det også heter er et spill hvor du skal gjøre oppdrag av "gangster" typen. Stjæle biler, drepe folk, frakte folk o.s.v. Vanskelig å forklare når jeg først skulle hehe.. Jeg har ikke selv prøvd guitar hero 4, men jeg har rock band og det går jo ut på det samme. Mye morro, men som sagt sitter man alene er det ikke noe særlig, men om han spiller med broren sin så burde det jo funke ganske greit.
Meaty Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes i hvert fall at både Rock band og Guitar hero world tour er morsomt, selv om jeg for det meste spiller alene. Kjempemoro å spille trommer!
Visiter Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes ikke GTA og Guitar Hero/Rock Band er sammenlignbart i det hele tatt ... Guitar Hero/Rock Band er jo sosiale partyspill og langt dyrere enn GTA (som forøvrig også er en god julegave, om enn i en helt annen prisklasse, til en som ikke har det fra før). Guitar Hero-pakken med alle instrumentene koster 1790 der jeg jobber, og er sikkert å få til lignende pris andre steder. For min del tror jeg nok at det er en såpas dyr gave at jeg ville ha forhørt meg litt med venner/venninner av ham, eller kanskje broren som han tydeligvis spiller en del med, bare for å finne ut om det er noe han virkelig vil sette pris på.
lucy_in_the_sky Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Typen min (og de fleste kompisene hans) ville blitt dritglad for GH4 til jul Typen og kompisene er i alderen 25 til et-par-og-tredve. Hadde jeg hatt råd, hadde det stått høyt oppe på listen over potensielle gaver. Men om typen din ikke er en spillefyr, så er det jo ikke garantert at det blir brukt så mye. Min har to tidligere GH-spill, så jeg vet jo at han liker det.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Jeg og min samboer har kjøpt g4, og det er MORRO! Eneste som er noe dritt er at det tar en del plass.. Har hørt at GH4 er bedre enn rockband fordi man kan lage egne sanger og trommesettet er bedre. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd! Tror det er en PERFEKT gave hvis man vil bruke litt penger:)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Jeg for min del liker rockband bedre enn GH4. Liker nemlig ikke de store glorete rundingene som er på skjermen der man skal trykke hehe, så simpelt er det for min del. Men instrumentene sal kunne brukes om hverandre, dette er noe de ble enige om når de lagde de to spillene ellers ville de ene tape alt for mye i forhold til de andre. Og det med trommene kommer ann på hva man er vant til, jeg får helt fnatt av å spille med bare de fire trommene + stor tromme på rock band og kan ikke tenke meg hvordan det er med fem trommer og stor tromme på GH4.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Så om man har mikrofoner fra før - så kan man "bygge ut til band" ved å kjøpe gitar/trommer? Bør man KUNNE spille?
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #16 Skrevet 4. desember 2008 Så om man har mikrofoner fra før - så kan man "bygge ut til band" ved å kjøpe gitar/trommer? Bør man KUNNE spille? Jeg tror ikke mikrofonene går om hverandre, det har jeg faktisk ikke lest noe om. Og nei, man må ikke kunne spille. Spilling i GH/rock band har ingenting med virkeligheten å gjøre. En venn av meg spiller trommer og er super flink, men han nekter å spille trommer på spilla fordi de er så feil i forhold til sangen/rytmen.
Maarleeneee Skrevet 4. desember 2008 #17 Skrevet 4. desember 2008 Den hvitaktig boksen med en grønnaktig sirkel er Xbox 360 ja ;D Kjæresten min har en sånn. Han har også Gitrar Hero 4 og digger det
Gjest kaffedama Skrevet 4. desember 2008 #18 Skrevet 4. desember 2008 Mannen, mange av hans kamerater, og forsåvidt jeg også ville blitt kjempeglad for GH4. (Og vi er 30-35. ) Som flere sier er det kanskje gøyest å spille sammen, men jeg har spilt Guitar Hero II i mange timer på egenhånd også jeg... Men vit at du har en plass til å ha det, ser for meg at særlig trommesettet tar endel plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå