Bomull Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har tatt sol hos Brun og Blid noen enkeltganger de siste to månedene. Første gang tok jeg sol bare 12 min i en av de dyreste sengene (fulgte anbefalingen). Jeg fikk ikke noe farge i det hele tatt, så neste gang tok jeg 15 min i den dyreste. Fremdeles ingen farge På lørdag prøvde jeg 18,5 min i den dyreste igjen, og har såvidt fått antydning til litt farge. Og dette kostet 75 kroner! (Heldigvis har jeg gavekort jeg bruker foreløpig). Er det flere som har fått dårlig farge hos denne kjeden? Andre steder får jeg ganske mye farge når jeg følger anbefalt solingstid.... Jeg tror neppe jeg bruker Brun og Blid når gavekortet er tomt.
venus_ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg får en del farge hos Brun og Blid. Bruker den 2. dyreste sengen som er på Burn og Blid i Oslo.
Penny Lane Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har tatt sol hos Brun og Blid noen enkeltganger de siste to månedene. Første gang tok jeg sol bare 12 min i en av de dyreste sengene (fulgte anbefalingen). Jeg fikk ikke noe farge i det hele tatt, så neste gang tok jeg 15 min i den dyreste. Fremdeles ingen farge På lørdag prøvde jeg 18,5 min i den dyreste igjen, og har såvidt fått antydning til litt farge. Og dette kostet 75 kroner! (Heldigvis har jeg gavekort jeg bruker foreløpig). Er det flere som har fått dårlig farge hos denne kjeden? Andre steder får jeg ganske mye farge når jeg følger anbefalt solingstid.... Jeg tror neppe jeg bruker Brun og Blid når gavekortet er tomt. Venninnen min jobber på et parfymeri med helt nye solsenger, det koster skjorta å ta sol der, men jeg syns heller ikke det gav særlig farge. Det kan være noe med at de nye og moderne solsengene skal gjøre at du ikke blir varm og svett samt være bedre for huden, men jeg tror det bidrar til mindre farge. På treningssenteret borti gata her har de gamle solsenger som man blir brun av etter bare èn gang. Koster nesten ingen ting, men så er ikke disse like bra for huden som de dyre, svett blir man også, for de som ikke tåler det. Så må bare velge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå