Kamikatze Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Bruk flytende milo eller annet mildt vaskemiddel. Vask i kald vann, ikke over 40 grader. Ikke sentrifuge. Lufttørk, og ta tiden til hjelp. Ikke bruk tørketrommel, eller heng den over radiatoren. Unngå å brette den, og trene på den før den er helt tørr. Du kan rulle den sammen med et tørt håndkle, for å trekke ut vann en liten stund, men fjern håndkleet og lufttørk den. Vask den kun når det er helt nødvendig. Overflatesmuss kan du stryke av med en fuktet vridd klut. Stress ned... Dette er et forum, ikke en chat. Ting kan ta tid. Pust langsomt og dypt fra hara ;P Endret 1. desember 2008 av Kamikatze
Chimamanda Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Beklager, det hastet litt skjoenner du Tusen takk!
Gjest fargeglad82 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Hvor kjøpes en god yogamatte?og er det forskjell på kvalitet/komfort fra de ulike leverandører?
Kamikatze Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Sportsforretninger? Komfort har med smak og behag å gjøre. Men jeg bruker ikke matte til yoga, så andre med mer permanente stillinger enn meg bør heller uttale seg
Gjest Surya Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Sportsforretninger? Komfort har med smak og behag å gjøre. Men jeg bruker ikke matte til yoga, så andre med mer permanente stillinger enn meg bør heller uttale seg
Gjest Surya Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Hei! Yogaloftet på Røa i Oslo har flott økologiske yogamatter. Sjekk ut www.yogaloftet.no. Jeg har kjøpt der og er kjempefornøyd
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjøpte min på xxl. Bruker den bare sammen med wii fit, men jeg syntes den er grei nok.
Gjest Surya Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 Hei Kjøp en skikkelig god yogamatte hvis du gjør yoga jevnlig. Da får du god støtte i skyvene og ikke minst en slitesterk matte. Matten bør være minst 4 mm tykk og 180 cm lang for yogapraksis. Mange matter er korter og passer bedre til Pilates. Min erfaring er at jeg får mer ut av utøvelsen av yoga når jeg har stabil matte som hinder at jeg sklir når jeg f.eks står i fjellstilling/Dovnward dog ol. Jeg har nå skaffet meg Zakti matten, den er laget av resirkulert gummi og har en jutevev som støttemateriale. Den lukter litt gummi i starten, men lukten forsvant fort. Knallgod matte som anbefales spesielt til Ashtanga yoga, Yang yoga og kraftfull klassisk yoga. Yogaloftet har nettopp tatt inn denne. Mulig den også finnes på andre studioer/butikker. Namaste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå