Gjest tante Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hva er "in" blandt jenter på den alderen? Vet jo at Hannah Montana og High School Musical er poppis blandt mange, men sånne ting er jo ute før jeg har skjønt at det er inne, og ikke vet jeg hvilken alder det fenger heller... Så altså; jente på 11. Noen tips? Klær, leker, osv. Og ikke i pris-klassen ny sykkel, mer i pris-klassen hannah montana-penal
Leanne Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 lurer på det samme selv.. er tante til ei som blir 11 til våren... vi har kjøpt smykker før - sølv kjeder/ armbånd osv er ikke så dyrt og har blitt godt mottatt.. men er jo kjedelig å kjøpe det samme hvert år......
Minni-Mus Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Det kan jo være veldig inviduellt, men mange liker forskjellig stasj til rommet sitt. Alt fra stilige bilderammer, små hyller osv. Skolesaker, kanskje litt sminkesaker, hårpynt, strikker osv. Klær er lett å kjøpe, det som butikker har er som regel in, og mange jenter i den alderen liker klær. Sokker og undertøy er kanskje kjedelig å få, men det er nok alltid nyttig. De fleste liker musikk, en cd plate, elelr gavekort. En parfyme kanskje??
Gjest Gjest_Melle_* Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 -Filmene Jenta og reven, Den magiske leketøysfabrikken -Cder: Camp Rock, High school musical 3 Dette ønsker 11-åringen min seg.
Gjest Smitt Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Jenter i den alderen liker kanskje å eksperimentere litt med sminke? En fin, lys øyenskygge i god kvalitet og en lipgloss kan være en ide. Cluet er nok å finne ut hva de interesserer seg for/ liker av dyr, figurer, filmer etc. Er det katter kan en pysjamas eller et fleecepledd eller et sengesett med kattunger være supert. Er det havfruer kan en vakker havfruefigur, et bilde av en havfrue etc være fint å få. Noen leker enda med Bratz feks. Mens andre er mer opptatt av å være "kuul". Så det kan være lurt å ta en prat med ungen, se på rommet etc; så kan man få mange ideer.
Vera Vinge Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kjøpte hestekalender til en kusine i den alderen i år. Så hvis hun er hesteinteressert kan jo det være noe.
camilla* Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 klær fra wow (både truser/sokker/vanter/hårbånd er ok å få, samt de har billige bagger (i plast) som du kan legge ved (tror de koster 19,-)) cd - high school musical 3 mamma mia dvd - high school musical 3 mamma mia plakat sims spill(om hun spiller sims)
ToveM Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Har en 10-åring selv, hun elsker klær fra WOW
Tiit Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Min 11 åring liker High School musical og Abba-filmen. Hun liker å prøve ut stilige antrekk og blir glad for stilige topper, skjørt og tights. Hun ønsker seg litt sminkesaker, god deodorant og dusjsåpe, og ikke minst bøker (altetende). Ellers kan stilig belysning til rommet falle i smak, eks lavalampe etc., fine plakater og deilig sengetøy. Til utendørsbruk; ei god hodelykt, tøffe hansker/lue, leggings. Og så elsker hun kosedyr i alle varianter! Lett jente å kjøpe gave til!!
Gjest Raptuza Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Min tiåring elskar Hanna Montana!!
Gjest Pysepus Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Min 11 åring liker High School musical og Abba-filmen. Hun liker å prøve ut stilige antrekk og blir glad for stilige topper, skjørt og tights. Hun ønsker seg litt sminkesaker, god deodorant og dusjsåpe, og ikke minst bøker (altetende). Ellers kan stilig belysning til rommet falle i smak, eks lavalampe etc., fine plakater og deilig sengetøy. Til utendørsbruk; ei god hodelykt, tøffe hansker/lue, leggings. Og så elsker hun kosedyr i alle varianter! Lett jente å kjøpe gave til!! Det var akkurat som å lese om min lillesøs på elleve!
Noldus Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 Min lillesøster på 11 får en slik en i år!! http://www.tomy.co.uk/products/cella-accessory-machine/ Her kan hun lage masse ulike ting, blant annet pynt til mobilteleforn og mp3 spiller =) Kostet ca 250 kroner!
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 2. desember 2008 #13 Skrevet 2. desember 2008 Min datter på 11 år ønsker seg bøker og rettferdige gaver. Det er mye fint der ute: tskjorter, pynteputer, kosebamser og bagger. Hun er ikke Hannah Montana fan akkurat! :gjeiper: Den andre 10åringen min ønsker seg litt mer overfladiske gaver: klær, sminke, cd osv... De er veldig forskjellige
Gjest heluuu Skrevet 18. desember 2012 #14 Skrevet 18. desember 2012 Jeg er en 11 åring jente Og jeg ønsker meg : sminke,klær,kule stilige greier til rommet, ipad, en kul jakke, sko, osv.... Jeg er ganske glad i musikk og (popmusic)
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #15 Skrevet 18. desember 2012 Alt som har med Justin Bieber å gjøre En god dusjsåpe og bodylotion Godteri Koffeinfri frukt-te og et fint krus Pysjamas og kosetøfler Cd eller dvd evt. Gavekort på dette Kinobilletter til henne og en venninne Anonym poster: 9e0f9ccc6e72b56fcc8f71f0bda4a6c3
Mamalama Skrevet 19. desember 2012 #16 Skrevet 19. desember 2012 Ikke så lurt å ta opp en tråd fra 2008 i 2012! Mamma Mia, High School Musicl og Hanna Montana er jo ikke helt up to date... ;-) Har en 12-åring, hun ønsker seg klær, smykker, kul klokke, deksler til mobiltelefonen sin, Spill til Nintendo Wii, parfyme, gavekort i klesbutikker, bøker, fine ting til rommet og smykkelagingssett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå