Gå til innhold

festkaker

Gjest Gjest_sienna_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sienna_*
Skrevet

Er det noen har som har handlet frå festkaker.no? som vet hvor mye en må betale i frakt og hvor lang tid det går får en får varen?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen har som har handlet frå festkaker.no? som vet hvor mye en må betale i frakt og hvor lang tid det går får en får varen?

Jeg har hadlet der to ganger men sluttet pga den dyre frakten. Bestilte marsipan, vekten var 5 kg, varen ble sendt i norgespakke over 20 kg så jeg betalte 224,- for frakten. Vet ikke om di er blitt bedre med leveringen men ikke forvent at du får varene før det er gått 2-3 uker.

Du tjener på å handle i utlandet, selv om du må betale toll om verdien overstiger 200 kr. Varene er billigere og portoen likeså.

Skrevet

Hallo

Joda, har handlet der. Fikk varene ganske kjapt, og portoen var vel egentlig rett etter postens satser....

Det som var/er problemet, er at jeg for det første ikke fikk alle varene jeg har betalt for. Har sendt mail til hun som styrer butikken med etterlysning av den uteblitte varen, men har nå ennå ikke hørt noe - og det er nå snart 2 uke siden!!!

Et annet "kommunikasjonsproblem" er at jeg bestilte noe pulvermix, og bruksanvisningen sto på nederlands. Nå er ikke min nederlandsk noe særlig å skryte av, så jeg sendte mail å spurte etter norsk bruksansvisning - og det har jeg altså heller ikke fått..... :sukk:

Fikk til slutt tak i en dame som er nederlands, og som tidligere var med å starte festkaker, men som nå har trukket seg ut pga mye rot og styr, og hun hjalp meg med oversettelsen. Hvis det ikke hadde vært for henne, hadde jeg ikke kunnet bruke varene :)

Har vel inntrykk av at det er mye rot og styr der, så støtter innlegget foran meg i at det lureste er vel å bestille på nett. Ebay har jo MYE "kakebaketing", og selv med porto og toll blir det oftes billigere :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...