cream Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 Siden det er ingen som ser vi kommer til kirken, (da alle har gått inn) er det "upassende" å komme i den vanlige bilen - ikke den vi kjører fra kriken med? Som sagt er det jo ingen som ser oss alikevel... Håper noen vil svare på denne og er ærlige!
Trine Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Pappa skal kjøre meg til kirken i hverdagsbilen. Bilen vi skal reise fra kirken i, kommer etter at jeg har gått inn siden jeg ikke får se den før vi skal dra.12
Juli Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Det synes jeg ikke gjør noe i det hele tatt! Bilen som man skal fra kirken med skal jo være pyntet litt, og da er det jo greit at den bilen man kommer til kirken med, sammen med sin far/forlover, er en helt vanlig bil. Det er nå min mening da 12
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #4 Skrevet 15. april 2002 Vi dvs. meg og min forlover skal ta taxi opp til Kirken Kort vei dit så vi tenker ikke så mye over akuratt det. Klart det går an å ha hverdagsbilen .-)12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå