Gjest på flyttefot Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Skal flytte langt (Oslo-Tromsø) med alt av inventar. Trenger derfor et flyttebyråd. Har funnet en god del, men er i tvil om hvilket jeg skal satse på. Vi har vel alle hørt skrekk historierene om flyttebyrådene som ødelegger hele flyttelasset.... Får flyttingen dekket over egenandel, må derfor hente inn anbud fra minst 3 byråder. Noen som kan anbefale meg et eller flere flyttebyråd med base i Oslo-området? Tusen takk for hjelpen.
Glynis Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Herregud, du må holde deg langt unna flyttebyråder, flyttekommunerådene har en mye bedre service.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Herregud, du må holde deg langt unna flyttebyråder, flyttekommunerådene har en mye bedre service. De fleste byråd er bare byrå(d)krati.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Tja, Oslo Byråd kan umulig ha noe bedre på nå for tiden da:/ Du kan jo gå inn på hjemmesiden dems for å finne kontaktinformasjon^^ http://www.byradet.oslo.kommune.no/
Gjest TS Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Ingen som kan hjelpe meg? Har hørt positivt om Vinjes flyttebyrå. Men om andre vet jeg ingenting. haha, skrivefeilen i det første innlegget
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Du kan sjekke på Norsk Flytteforbund som er en fellesside for en del norske flyttebyråer. I tillegg er det greit å google "flyttebyrå+by", da får du nok opp en del aktører. Jeg har bestilt flytting fra Trondheim til Bergen om noen uker og skal ut med i underkant av 20000 for et flyttelass på ca 20m3, dette var det klart billigste tilbudet jeg fikk (lasting, transport og lossing). Dersom en skal ha pakking i tillegg blir det noen tusen ekstra.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Du kan sjekke på Norsk Flytteforbund som er en fellesside for en del norske flyttebyråer. I tillegg er det greit å google "flyttebyrå+by", da får du nok opp en del aktører. Jeg har bestilt flytting fra Trondheim til Bergen om noen uker og skal ut med i underkant av 20000 for et flyttelass på ca 20m3, dette var det klart billigste tilbudet jeg fikk (lasting, transport og lossing). Dersom en skal ha pakking i tillegg blir det noen tusen ekstra. Takk for linken. Hvilket byrå skal du bruke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå