SuperNova Skrevet 20. juni 2003 #21 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg gjetter så gjerne. Og med min latin-kunnskap, er jeg ikke i tvil om at jeg har rett: Ipsa scientia potestas est = vitenskapen er en potet (Følgelig kan den brukes til alt, og det er jo fint.) Hva med cogito ergo sum, som vi alle vet betyr: jeg koker, altså summer jeg. Ok, nå er jeg ikke morsom lenger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. juni 2003 #22 Del Skrevet 20. juni 2003 :) Egentlig skulle det vel bety noe slik som "kunnskap i seg selv er makt", kreditert Francis Bacon. "Jeg koker, altså er jeg" passer forøvrig bra her inne på mitt møkkakontor :evil:, vinduet oppe, til og med skrivebordlampa avslått, og allikevel holder jeg på å koke over i varmen, i 3/4 bukse, tanktopp og bare føtter i sandaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juni 2003 #23 Del Skrevet 20. juni 2003 Kremt...synes egentlig min egen sign. er bra, jeg da! Sitatet er hentet fra RuPaul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #24 Del Skrevet 20. juni 2003 Herlig MarianneE!!! :D :D Lurer på om jeg skal kopiere Suzy sin jeg... den passer veldig godt på meg Det gjør i grunnen Bite me! også... Forresten tror jeg at jeg holder meg til Celeborns ord til Boromir ei stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 20. juni 2003 #25 Del Skrevet 20. juni 2003 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #26 Del Skrevet 22. juni 2003 Marianne signerer med: Vi tar ofte for gitt de ting vi burde være mest takknemlige for Og det trenger vi jammen påminnelser om nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. juni 2003 #27 Del Skrevet 23. juni 2003 Digger Merethe sin jeg: Bruk speilet og ikke kikkerten når du leter etter feil Den er virkelig fin Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. juni 2003 #28 Del Skrevet 24. juni 2003 Liker bl.a Mayamor sin; Du skal ikke si alt du mener... Men du skal mene alt du sier... Veldig sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #29 Del Skrevet 25. juni 2003 Og jeg ler godt hver gang jeg ser Madison sin: Skulle ønske jeg var 2 valper, for da kunne jeg leke med hverandre! Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #30 Del Skrevet 25. juni 2003 Digger Merethe sin jeg: Den er virkelig fin Mayamor :o Hva.....min...? Kult!!!! Tusen takk Mayamor. Hærlig din også da........ Klem Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. juni 2003 #31 Del Skrevet 25. juni 2003 "Jeg koker, altså er jeg" passer forøvrig bra her inne på mitt møkkakontor :evil:, vinduet oppe, til og med skrivebordlampa avslått, og allikevel holder jeg på å koke over i varmen, i 3/4 bukse, tanktopp og bare føtter i sandaler. Si meg, jobber vi på samme sted? Det hørtes nesten ut som min arbeidsplass det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 25. juni 2003 #32 Del Skrevet 25. juni 2003 Liker Ragnhild sin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. juni 2003 #33 Del Skrevet 25. juni 2003 Takk, så hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #34 Del Skrevet 25. juni 2003 Sandman: This ain't no technological breakdown Oh no, this is the road to hell Jeg elsker Chris Rea!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #35 Del Skrevet 25. juni 2003 Og TefrA: Jeg er ikke desperat, jeg bare må. Jeg vet hva du mener *sådetså* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 25. juni 2003 #36 Del Skrevet 25. juni 2003 Kremt...synes egentlig min egen sign. er bra, jeg da! Enig med deg der Marianne, signaturen din er bra. Liker også min egen godt, men det er vel en selvfølge siden jeg har valgt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 26. juni 2003 #37 Del Skrevet 26. juni 2003 Synes Cares signatur er fin jeg da! Den største tragedien er ikke onde menneskers brutalitet, men gode menneskers likegyldighet. Også Astra sin: Jeg føler meg like eksepsjonell som en liten gylden kantarell - deLillos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 26. juni 2003 #38 Del Skrevet 26. juni 2003 Dagens favoritt er: (trommevirvel) OCTAVIA! Kvakk, kvakk og dobbelt kvakk Jeg ser Donald i harnisk! Signaturen passer særlig godt etter et passe indignert innlegg. Ok, kanskje ikke så dypt, men du verden, så slående. Eller skulle jeg si "saft suse", kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 26. juni 2003 #39 Del Skrevet 26. juni 2003 Takk, SuperNova! Kvakker videre, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 5. juli 2003 #40 Del Skrevet 5. juli 2003 Liker LilleBille sin... Den er morsom :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå