Gå til innhold

Er TV2 helt korka? Hvorfor sender de Julekalenderen så tidlig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert jeg, folk er jo ikke hjemme fra jobb engang når de sender The Julekalender! Halv SEKS?!?

Faen meg for noen trangtoppede mennesker som lager programoppsettet. Ikke bare sender de piss ellers i året, de måtte gjøre det samme i julen. Gratulerer tv2, dere har sunket til et enda lavere nivå!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi Hotel Cæsar ikke er ferdig for i år enda..

Jeg synes også det er litt rart. Fordi vanligvis så er Hotel Cæsar ferdig innen 1.desember men tydeligvis ikke i år..

Skrevet

Hotel Cæsar er ikke ferdig fordi serien ikke har gått på fredager pga Skal vi danse.

Skrevet

Jammen er TV2 dumme som sender The julekalender når du ikke er ferdig på jobb! Og hva med de som jobber skift, TV2 tar jammen lite hensyn til dem! Lavmål!

:ironi:

Sender de ikke reprise litt seinere på kvelden?

Skrevet
Jammen er TV2 dumme som sender The julekalender når du ikke er ferdig på jobb! Og hva med de som jobber skift, TV2 tar jammen lite hensyn til dem! Lavmål!

:ironi:

Sender de ikke reprise litt seinere på kvelden?

Nei, det er nettopp det de ikke gjør skjønner du!

Hvis ikke hadde jeg selvfølgelig ikke blitt så irritert som jeg ble da jeg så det! Hadde fint sett den på kvelden altså, blir bare sånn... grrr... Jeg som elsker å se julekalenderen:( Sukk...

Skrevet
Nei, det er nettopp det de ikke gjør skjønner du!

Hvis ikke hadde jeg selvfølgelig ikke blitt så irritert som jeg ble da jeg så det! Hadde fint sett den på kvelden altså, blir bare sånn... grrr... Jeg som elsker å se julekalenderen:( Sukk...

De øvrige episodene sender de 17.45 resten av uken ;) Med gårsdagens episode i reprise kl 17.30.

De aller fleste er vel hjemme fra jobb til 17.30, ettersom det å jobbe til kl 16 er det "normale" her til lands, og de færreste har halvannen times reisetid for å komme seg fra jobb.

Om de hadde sendt det senere på dagen hadde det blitt "midt i barnetv!?", "etter at ungene er lagt seg??!?" eller "øy, sender de det midt i fotballtreningen??!?!?" ;) De skal sende til en hel nasjon, da kan de ikke ta hensyn til DIN timeplan.

Skrevet

Kjøp The Julekalender på dvd da! Hele 99,- på Cdon!

Skrevet
Kjøp The Julekalender på dvd da! Hele 99,- på Cdon!

Takk for tipset, tror jeg må snike meg innom og bestille "julegave til mor" :sjenert:

Skrevet

Tror også at litt av årsaken til at The Julekalender ikke fikk den beste sendetiden er fordi det er reprise og har gått mange ganger før. Første gang det ble sendt var i 1994, så de fleste har sett dette før...

Personlig holder jeg en knapp på nissene på låven, som var helt genial, men helt ok at de ikke sender den i år også...

Skrevet
Hotel Cæsar er ikke ferdig fordi serien ikke har gått på fredager pga Skal vi danse.

Det ble ikke sendt på fredag i fjor heller, men det var ingen hotel cæsar i desember av den grunn.

Skrevet

The julekalender er gammelt nytt, synes ikke det er rart at den får ettermiddagsseriestatus i år. Mulighetene er uendelige; still inn dvdn/videoen til opptak, kjøp den på dvd, se den på youtube, ta med deg tv på jobb.

Likte Ungkarsnissen, jeg :)

Skrevet
Personlig holder jeg en knapp på nissene på låven, som var helt genial, men helt ok at de ikke sender den i år også...

Den gikk vel på TVN?

• 2 uker senere...
Skrevet

Episodane ligg ute på youtube om du går glipp av nokon. Så slepp du reklamen og....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...