Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 jeg skulle gjerne fått tak i noen brukte francine rivers bøker evt. andre.. noen som har peiling på hvor dette kan finnes?
Reveal Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg har kjøpt endel brukte gamle klassikere hos Bokhuset Her kan du søke i både forfatter og titler... Endret 1. desember 2008 av Reveal
Gjest Bølla utlogget Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Prøv her kanskje: www.brukbarbok.com
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Prøv her kanskje: www.brukbarbok.com Prøv www.antikvariat.net ?
Gjest Sisu Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Fretex selger vel også brukte bøker??? Og på loppis kan man jo komme over skatter hvis man leter godt nok...
Gjest daimyo Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Beklager at jeg stjeler tråden, men jeg lurer også på om man kan få solgt bruktbøker i bruktbutikker (jeg skjønner at man ikke får stort for dem), eller om det er vanlig å bare gi dem bort?
Gjest Reveal ii Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Bytteordning 2 mot en. Slik er det i allefall i butikken jeg handler i.
Gjest Skya Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har levert bøker til en bruktbutikk og fått betalt for de, så det praktiseres nok litt forskjellig rundt omkring.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Reveenka/Bruktboka i Lillestrøm. Kommer jo an på hvor i landet du er ute etter dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå