Gå til innhold

Kul i kjeden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en slik kul, men den er på innsiden av den ene indre skjønnsleppen, og gynekologen min sier at det bare er en hoven kjertel og at jeg ikke trenger å gjøre noe med den, med mindre jeg velger å ta den bort. Den plager meg ikke, men jeg vil fjerne den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en slik kul, men den er på innsiden av den ene indre skjønnsleppen, og gynekologen min sier at det bare er en hoven kjertel og at jeg ikke trenger å gjøre noe med den, med mindre jeg velger å ta den bort. Den plager meg ikke, men jeg vil fjerne den.

Den plager deg ikke, men du vil gjerne gå igjennom smertehelvete for å fjerne den når den kan gå bort av seg selv? Åååkei..

Gjest WildRider
Skrevet
Den plager deg ikke, men du vil gjerne gå igjennom smertehelvete for å fjerne den når den kan gå bort av seg selv? Åååkei..

Au, får nesten vondt av bare tanken...

Skrevet
Trodde nemlig ikke tamponger var kreftrisiko i det hele tatt, jeg.

Enig med deg der, bare en klønete formulering fra min side :gjeiper:

Gjest WildRider
Skrevet
Enig med deg der, bare en klønete formulering fra min side :gjeiper:

Enda godt, ble litt betenkt der :ler:

Skrevet

Mye rart her, kjeder og skjønnslepper og Gud vet hva...

Gjest Pascale
Skrevet
Mye rart her, kjeder og skjønnslepper og Gud vet hva...

Hehehehe... :skratte:

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_Rebekka_*
Skrevet
Ble ufattelig skremt, rett og slett livredd.

Hadde kommet ut av dusjen og skulle på fest så tenkte at tampong var det beste å bruke. Var på slutten av menstruasjonen min og har brukt mest bind da jeg av og til har problemer med å putte inn tampongen.

Denne gangen stakk jeg fingeren ganske langt inn sammen med tampongen, men frøs til, kjente en kul, hard og for meg føltes den ganske stor.

Ble vettskremt og rømte ut i stua til samboer, fortalte han det og lurte på om han kunne stikke fingrene inn for å kjenne.

Begynte å gråte, viste ikke hva det kunne være og så for meg alle slags skrekkelige scenarioer.

Han kjente kulen han også og jeg ringte legevakta straks, gråt i telefonen og befalte en gynekologisk undersøkelse med det samme, men måtte vente en liten time. Tenkte også over om det kunne være en glemt tampong, for det er jo alltid noe jeg bekymrer meg over når jeg har mensen, men den var glatt og jeg tror jeg ville kjent det.

Gråt nesten sammenhengende en time før jeg kom til legevakta og min kjære samboer holdt rundt meg.

Legen sa det mest sannsynlig var en hoven kjertel og at den nok ble borte om et par uker, men hvis den ble større skulle jeg kontakte fastlege.

Jeg er 20 år og har aldri vært borti noe sånt.

Ble utrolig lettet og lovte meg selv å ALDRI bruke tampong mer!

I den timen jeg ikke viste noe så jeg for meg kreft og alt mulig annet, jeg ble redd for å dø og begynte å savne kjæresten min selv om han satt og holdt rundt meg.

Er det mange som får så sterke reaksjoner når dem oppdager noe slikt??

Har aldri hørt om hovne kjertler i underlivet.

Godt å få det ut, turte ikke si jeg var redd for kreft til noen fordi det virker så pysete og det viste seg jo at det nok bare er en kjertel.

Hei.. Jeg er en jente på 16 år. Nå i går oppdaget jeg en kul inne i skjeden. Jeg er også livredd. Snakket med typen min om de. Men vi bestemte at jeg skulle vente noen dager å se. Når jeg stakk fingeren inn, så kom jeg bare 4-5cm eller noe før jeg ble stoppet av en hard kul:S Tror du at de kan være det samme som deg? burde jeg gå til legen?

Skrevet

Litt ot, men jeg har fått to harde kuler lysken som man ser godt.

Hatt de i ca en mnd og de går ikke bort.

Noen som aner hva dette kan være??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...