Gjest Lommerusk Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Soul Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg venter også i spenning på de siste episodene! Lenge siden vi så de forrige og følte det var en evighet å vente, men nå nærmer det seg heldigvis januar! Jeg tør ikke begi meg utpå noen teori om hvordan alt henger sammen. Men lurer på om Kara kan være cylon...blant annet siden hun "døde"/forsvant og plutselig kom tilbake for å vise veien til jorda. Men blir ikke overrasket hvis det er presidenten heller. Eller Adama...men det tror jeg egentlig ikke. Nei, vet sannelig ikke (har grublet mye på dette hehe)! Tror jeg holder en knapp på Kara. Endret 1. desember 2008 av Soul
Gjest Lommerusk Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Morgause Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Zak Adama døde da han kræsjet viperen sin. Historien her er jo at Kara var kjæresten og flyinstruktøren hans. Hun skal ha godkjent han for flyvning selv om han ikke var klar for det ennå. Hun innrømmet ikke dette for Adama før litt senere i serien.
Gjest Lommerusk Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Rødtoppen86 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Ohh, Battlestar Galactica er jo en av tidenes beste serier Er ikke så fan av slike serier egentlig, men BG er utrolig. Venter i spenning på de siste episodene ja. Har ingen clue hvem som er den siste cylonen.
Gjest frak Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Frak! Et tegn på at man er BG-fan ja. Har ingen teori om hvem det kan være. Synes forresten forholdene mellom Bill, Kara, Zak og Lee har blitt forklart mye jeg da. Nesten litt for mye, har blitt litt lei av den evige oppramsingen av deres enkle komplekse dysfunksjonelle forhold. Det er litt såpe over det der. Er det noen som vet om nrk har tenkt å sende mer av serien?
Gjest Lommerusk Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå