Kitsune Skrevet 1. desember 2008 #1 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg trenger (og vil dele) generelle julegavetips. Kan ikke dere gjøre det samme? Det er sikkert mange ting som jeg vet om som ikke dere vet om. Og omvendt. Her er noen tips fra meg: -Hud- og hårpleieprodukter fra Dr. Hauschka og Weleda -Reisegavekort hos Hurtigruten -Mini-presskanne til å ha med på jobb/skole (bedre kaffe enn trakter!!) -Abbonement på ukeblad/avis -F. eks. pesto fra gourmetbutikk -Små flasker (reisestørrelse) til å ha shampoo og sånt i. -Nakkepute til badekaret -Ei fin dørmatte -Knivkvesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Del Skrevet 1. desember 2008 Gavekort hos frisøren, nesten alle har jo bruk for en klipp i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 1. desember 2008 #3 Del Skrevet 1. desember 2008 - Ullteppe - Te - Vannkaraffel fra Eva Solo - Pizzahjul fra Eva Solo - Ullsokker - bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2008 -Små (eller store) skjærebrett i silicon. Lett å pakke bort. -Sammenleggbart handlenett. -Gullfiskbolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 1. desember 2008 #5 Del Skrevet 1. desember 2008 - Ullteppe - Te - Vannkaraffel fra Eva Solo - Pizzahjul fra Eva Solo - Ullsokker - bøker Har lurt litt på noe sånt i gave til broren min og samboeren, men er det egentlig noe spesielt bedre enn andre "vanlige pizzahjul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå