Gå til innhold

Mailen svikter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med mailen og vet ikke hvor jeg skal begynne å lete.. Får noen mail inn mens andre ikke kommer fram, og det virker tilfeldig hva som kommer fram fordi samme avsender får ulike resultater.. Har mailkonto fra Yahoo og har koplet denne til Windows mailen. Dette har funket fint i lang tid bortsett fra at jeg siste året ikke har fått sende mail fra windows men må gjøre det fra Yahoo.no. Lurer på om det kan ha med nortons antivirusprogram, for det var ved oppdatering av det i fjor at jeg ikke lengre kunne sende mail fra windows og det er ca ved oppdatering nå at bare noen mail kommer frem (men de kommer hverken til windows mailen eller yahoo).

Håper noen skjønte noe av dette og kan gi meg tips om hvordan jeg kan prøve å løse det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta å sjekk først at du har stilt inn rette POP- og SMTPE-innstillinger. Du finner disse under hjelp hos yahoo, og under konto i winmail.

Skrevet

Har du prøvd å logge inn på Yahoo i nettleseren og sjekke hva som havner i junk/spam der? Såvidt jeg vet får du bare videre til Windows Mail det Yahoo plasserer i sin egen innboks, ikke det den plasserer i junk.

Skrevet

Jeg har ikke forandret på POP og SMTP instillinger.. og det har jo virket før. Men kan ta en sjekk, kanskje gjøre det på nytt (fulgte oppskriften på yahoo).

Har ingen meldinger i spam-folderen, hverken i yahoo eller windows.

Skrevet

Har ikke brukt winmail på en stund. Men er det ikke en sånn der automatisk konfigureringsgreie når du oppretter eller endrer en e-postkonto der, som i outlook? Da skal systemet sjekke innstillinger, og sende en testmail. Men jeg vet ikke om det er i winmail, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...