Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sambo snorker noe grassalt. Hele senga rister når han setter igang, og han snorker uansett hvilken stilling han ligger i. Ørepropper i mine ører hjelper ikke, jeg hører han gjennom dem. Han har prøvd alle sprayer og andre hjelpemidler på apotek, uten hell. Jeg ble lei av å sparke og slå og pirke, han reagerte jo ikke uansett... så nå er han henvist til sofaen om nettene, mens jeg ligger på soverommet med ørepropper. Da hører jeg han ikke, og jeg får sove. Han er sliten om dagene, for han merker at han ikke har pustet godt om natta.

Han har vært hos fastlegen, og venter på henvisning til sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd smatting og plystring? Jeg sover så hardt om dagen grunnet eksamenslesing, så er helt utslitt på kvelden :P har derfor ikke testet det enda

Skrevet

Eksen snorket veldig og når han sovnet i løpet av 5 minutter og jeg brukte en time så sier det seg jo selv at det var min nattesøvn det gikk utover. Han ble av fastlegen henvist til sykehuset; søvnlab. Det viste seg at han hadde flere pustestopp i løpet av natta. Han ble operert. Det gjaldt kanskje et år og så hadde han lagt på seg en del kilo og da kom snorkinga tilbake. Han gjorde lite for å gå ned i vekt. enden på visa var at han sover med det apparatet som ble nevnt i et tidligere innlegg. Null snorking. Bare en jevn og stille dur fra maskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...