Votten Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hei.. Vil bare dele min frustrasjon med dere andre som har en samboer som snorker!! Min samboer er helt ekstrem, og draaaar tømmer hele natta! Og hvis han har er "stille periode" ligger bikkja ved siden av å snorker i stedet mens jeg er veldig klar for å kaste en sko i hodet på noen!! Noen som deler mine frustrasjoner?
Nabodama Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Bruker ørepropper og holder snorkingen litt på avstand på den måten. Men hunden da, MÅ den sove på soverommet deres?
Votten Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Bruker ørepropper og holder snorkingen litt på avstand på den måten. Men hunden da, MÅ den sove på soverommet deres? Ja, det var kanskje en lur idè, før han blir slått ned:P Neida, hun MÅ ikke.. men bortskjemt hund, er og blir bortskjemt hund Samboer'n pleier å overdøve henne:P
Haris Pilton Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg flipper av snorking. Heldigvis snorker min nåværende kjæreste lite, men eksen var grusom. Han kunne finne på å snorke i våken tilstand.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Kjøp en snorkespray...det funker! Hadde en samboer jeg ble sprø av og fikk han på snorkespray. Han snorket mindre og mindre, og etter ca 1 års bruk hver kveld sluttet han faktisk å snorke (hvertfall 98% bedre)!! Når han fikk "tilbakeslag" brukte han sprayen og da ga det seg igjen. Har hørt flere som har samme erfaring...bedre enn å miste nattesøvnen
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Min kjære snorker så og si aldri, men natt til i dag, gjorde han tilfeldigvis det. Jeg klarer det bare ikke. Jeg blir helt.. psyko.
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Eks-samboeren min snorket som en gris hele natten gjennom, hver bidige natt i flere uker før han endelig godtok at enten blir det gjesterommet på meg, eller nesespray på ham. Det er mye jeg har tålmodighet og tolleranse for, men snorking er nok en av de færre tingene jeg ikke klarer å venne meg til, ever! Helt grusomt er det... Håper min neste ikke snorker, for nå nyter jeg stille og heller ensomme netter
Haris Pilton Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Jeg blir stressa bare han puster litt for høyt i min retning, hahaha
Votten Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2008 Hehe, ser det er flere enn meg som sliter:P Samboern kan faktisk også finne på å "snorke" i våken tilstand.. hender han puster litt høyt, og hvis han da er i nærheten av mitt øret, flipper jeg! Jeg er heldigvis ikke redd for å si fra, og ikke minst; dulte borti han om natta:P hehe. Har prøvd snorkespray også skjønner dere, og den har ikke funket. men for å si som sant er, så ble den bare brukt et par netter, og står nå pent og pyntelig på nattbordet:P Tiltak må til skjønner jeg.. Det verste er at noen ganger våkner han selv av at han snorker, og sier han er sliten! Det må være slitsomt å snorke gitt Dette var jammen meg godt å få ut, og godt å få litt respons på =)
hjertesukka Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Ville tatt meg en tur på apoteket og spurt om råd- det finnes forskjellige remedier for dette, har jeg lest. Men ikke satt meg inni.
Gjest Wind Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Sambo snorker noen ganger. Vi har avtale om at hvis han gjør det, så kan jeg dytte i ham så han skifter stilling eller noe. Jeg er som oftest så sur at jeg bare slår istedenfor (noe han ikke synes noe om når det tilfeldigvis glipper ut av meg dagen etter ), og det pleier også å funke.
Votten Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2008 Sambo snorker noen ganger. Vi har avtale om at hvis han gjør det, så kan jeg dytte i ham så han skifter stilling eller noe. Jeg er som oftest så sur at jeg bare slår istedenfor (noe han ikke synes noe om når det tilfeldigvis glipper ut av meg dagen etter ), og det pleier også å funke. Min snorker da på alle sider hehe. enten han ligger på ryggen (selvfølgelig), siden eller magen!! Blir gal P Men var et godt tips å gå på apoteket.. det skal jeg prøve. Takk "hjertesukka"!
Haris Pilton Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Samboeren min hadde en liten snorkeperiode, han brukte silence og sluttet å snorke, men om det var sprayen som funket eller han selv som bare sluttet å snorke, er uvisst
Gjest78 Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Min mann snorker også, egentlig ikke så høyt, men jeg er helt utrolig sensitiv, irriterer vettet av meg bare han puster tungt. Så jeg tvinger han til å sove med ryggen mot meg fram til jeg har sovnet. Men jeg har ligget mange netter våken fordi jeg bare har gitt opp å få han til å slutte, spesielt hvis han er forkjølet, da kan jeg bare glemme å sove den natta. Når vi en gang får større hus med gjesterom er jeg redd jeg kommer til å flykte for å sove alene mye. Skulle ønske jeg greide å lære meg å sove selv om det er litt lyder eller lys i rommet.
Gjest KateW Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Med eksen var det helt jævlig. Men jeg lærte et sånt kjerringråd, om å smatte som man gjør på en hest... Det funket det, men jeg følte meg rimelig dum der jeg lå i mørket og smattet som en idiot. Det vil si, det funket helt til en natt han var rimelig høylydt, og jeg smattet og smattet og smattet og plutselig satt han seg opp og sa: "KAN DU GI DEG MED DEN SMATTINGA? FOLK PRØVER FAKTISK Å SOVE!"
LilleBille Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Smatte hjelper muligens - men plystring er også et alternativ - det pleier å funke bra.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 Smatte hjelper muligens - men plystring er også et alternativ - det pleier å funke bra. Ja det funker kjempebra det, men jeg gidder ikke å ligge der og plystre eller smatte i ett par timer til jeg rekker å sovne selv, etter 4 år med helvette ble gubben sendt til operasjon, det var 15 000 sinnsykt velandvendte kroner. Ferien røk, men der og da tror jeg at jeg hadde solgt venstrebenet mitt for en løsning...
Gjest Wind Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 Det vil si, det funket helt til en natt han var rimelig høylydt, og jeg smattet og smattet og smattet og plutselig satt han seg opp og sa: "KAN DU GI DEG MED DEN SMATTINGA? FOLK PRØVER FAKTISK Å SOVE!" Så ufattelig genialt.
Nabodama Skrevet 3. desember 2008 #19 Skrevet 3. desember 2008 Med eksen var det helt jævlig. Men jeg lærte et sånt kjerringråd, om å smatte som man gjør på en hest... Det funket det, men jeg følte meg rimelig dum der jeg lå i mørket og smattet som en idiot. Det vil si, det funket helt til en natt han var rimelig høylydt, og jeg smattet og smattet og smattet og plutselig satt han seg opp og sa: "KAN DU GI DEG MED DEN SMATTINGA? FOLK PRØVER FAKTISK Å SOVE!" Hahaha, synes jeg ser det:) Måtte le høyt for meg selv nå, og det er ikke så ofte det skjer. Takk for en god latter! Skal forresten prøve det selv og se hva som skjer, om det virker eller om jeg får annen reaksjon:)
Votten Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. desember 2008 Med eksen var det helt jævlig. Men jeg lærte et sånt kjerringråd, om å smatte som man gjør på en hest... Det funket det, men jeg følte meg rimelig dum der jeg lå i mørket og smattet som en idiot. Det vil si, det funket helt til en natt han var rimelig høylydt, og jeg smattet og smattet og smattet og plutselig satt han seg opp og sa: "KAN DU GI DEG MED DEN SMATTINGA? FOLK PRØVER FAKTISK Å SOVE!" Den var genial lo ganske høyt her selv Jeg må prøve å smatte og plystre litt i natt da.. se om han reagerer.. mest sannsynlig er det hunden som reagerer da smatting er "hennes" lyd.. får prøve begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå