Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en liten veske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått noe ennå! Får kalender i ettermiddag og gleder meg vilt. Stas med veske, da.

Skrevet

oi store gaver, har dere hjemmelaget kalender?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg har ikke fått noe. Men mannen fikk en liten flaske med Harpun - Fiskerens venn og en kopp kaffe når han kom hjem fra byen i natt. Så det tror jeg han var glad for :)

Skrevet
oi store gaver, har dere hjemmelaget kalender?

Det var ikke en stor veske jeg fikk. Men en liten en hvor man har plass til det viktigste når man skal på byen.

Skrevet
Det var ikke en stor veske jeg fikk. Men en liten en hvor man har plass til det viktigste når man skal på byen.

Hehe, jeg tror ikke gjesten mente at veska var stor. ;) Men det regnes som en stor gave fordi ei veske faktisk koster litt penger. Uansett hvor lita den er regner jeg med at den ikke kostet en tier på nille. :)

Skrevet
Jeg får ikke kalender i år.... :kjefte:

Ikke jeg heller, det har jeg ikke fått siden mamma laget kalender for meg. Det var det slutt på i 12-14-årsalderen. Samboeren min får av meg i år, og jeg gleder meg veldig til å overraske han med den i ettermiddag. Han aner ingenting han. :)

Skrevet

Har ikke hatt adventskalender siden jeg var tenåring og bodde hjemme. Jeg lager hvert år til ungene og mannen, men ingen har tenkt på at jeg ønsker meg en... :grine:

Skrevet

Jeg og ei venninne lagde en til hverandre.. så derfor har jeg en i år.

Skrevet

Jeg har bare sjokoladekalender, så jeg fikk sjokolade :nisse:

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg fikk et rådyr - jeg har flaxkalender! :ler:

Skrevet

Jeg fikk tenne det første lyset i lyskalenderen min.

Gjest WildRider
Skrevet
Har ikke hatt adventskalender siden jeg var tenåring og bodde hjemme. Jeg lager hvert år til ungene og mannen, men ingen har tenkt på at jeg ønsker meg en... :grine:

Åååå, slemminger som ikke lager en til deg!

:hug:

Fikk foresten sjokolade fra min egenanskaffende sjokkiskalender.

Skrevet

Jeg fikk hele "sex and the city"-skoboksen. :tommelsmil:

Skrevet

Mormor heklet/sydde/strikket kalendre til meg og mine søstre når vi var små, etter hun døde så tok mamma over rollen med å legge på gaver.

Idag fikk jeg en tyggispakke :) Kos med noen småting hver dag!

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Fikk Kinderegg-kalender i 1 desembergaven :)

Gleder meg til i morgen :ler:

Skrevet
Jeg har bare sjokoladekalender, så jeg fikk sjokolade :nisse:

Jeg også ;)

Men det beste i dag var å kunne gi bort en gavekalender til bestevenninna mi, at hun ble så glad gjorde meg kjempeglad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...