Visiter Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har ikke fått noe ennå! Får kalender i ettermiddag og gleder meg vilt. Stas med veske, da.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 oi store gaver, har dere hjemmelaget kalender?
Gjest Chrizzy Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har ikke fått noe. Men mannen fikk en liten flaske med Harpun - Fiskerens venn og en kopp kaffe når han kom hjem fra byen i natt. Så det tror jeg han var glad for
MissStiles Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 oi store gaver, har dere hjemmelaget kalender? Det var ikke en stor veske jeg fikk. Men en liten en hvor man har plass til det viktigste når man skal på byen.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Det var ikke en stor veske jeg fikk. Men en liten en hvor man har plass til det viktigste når man skal på byen. Hehe, jeg tror ikke gjesten mente at veska var stor. Men det regnes som en stor gave fordi ei veske faktisk koster litt penger. Uansett hvor lita den er regner jeg med at den ikke kostet en tier på nille.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Jeg får ikke kalender i år.... Ikke jeg heller, det har jeg ikke fått siden mamma laget kalender for meg. Det var det slutt på i 12-14-årsalderen. Samboeren min får av meg i år, og jeg gleder meg veldig til å overraske han med den i ettermiddag. Han aner ingenting han.
Elbereth Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Har ikke hatt adventskalender siden jeg var tenåring og bodde hjemme. Jeg lager hvert år til ungene og mannen, men ingen har tenkt på at jeg ønsker meg en...
MissStiles Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2008 Jeg og ei venninne lagde en til hverandre.. så derfor har jeg en i år.
The Kitten Skrevet 1. desember 2008 #12 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har bare sjokoladekalender, så jeg fikk sjokolade
Visiter Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fikk sjokoladekalender og en nisse! Hurra.
Gjest Golden Girl Skrevet 1. desember 2008 #14 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fikk et rådyr - jeg har flaxkalender!
Brunhilde Skrevet 1. desember 2008 #15 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fikk tenne det første lyset i lyskalenderen min.
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #16 Skrevet 1. desember 2008 Har ikke hatt adventskalender siden jeg var tenåring og bodde hjemme. Jeg lager hvert år til ungene og mannen, men ingen har tenkt på at jeg ønsker meg en... Åååå, slemminger som ikke lager en til deg! Fikk foresten sjokolade fra min egenanskaffende sjokkiskalender.
Gjest78 Skrevet 1. desember 2008 #17 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fikk hele "sex and the city"-skoboksen.
CocoPiaf Skrevet 1. desember 2008 #18 Skrevet 1. desember 2008 Mormor heklet/sydde/strikket kalendre til meg og mine søstre når vi var små, etter hun døde så tok mamma over rollen med å legge på gaver. Idag fikk jeg en tyggispakke Kos med noen småting hver dag!
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 1. desember 2008 #19 Skrevet 1. desember 2008 Fikk Kinderegg-kalender i 1 desembergaven Gleder meg til i morgen
Drua Skrevet 1. desember 2008 #20 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har bare sjokoladekalender, så jeg fikk sjokolade Jeg også Men det beste i dag var å kunne gi bort en gavekalender til bestevenninna mi, at hun ble så glad gjorde meg kjempeglad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå