Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går deres grenser for hva man deler av kroppslige "prosesser" ( :fnise: ) i forholdet?

Vi har vært sammen i to og et halvt år.

Vi tisser foran hverandre, men bæsjer bak lukkede dører.

Dusjer sammen - med alt det innebærer av vasking og evt. barbering.

Raper (utarter seg gjerne til konkurranser...og ja, jeg vet det er barnslig :fnise: )

Kan prompe foran hverandre. Han er litt mer komfortabel på dette punktet, fordi han har noen mirakuløst luktfrie promper...heldiggrisen. (dette tok det over ett år før vi gjorde foran hverandre)

Har (naturlig nok) sett alle kriker og kroker av hverandres kropper, så der er det få sperrer.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen litt lenger enn dere, og bodd sammen i et år. Må si at en del nye grenser ble nok 'brutt' da vi flyttet sammen ;)

Jeg er mer strikt på sånne ting enn han, og vil helst få være i fred når jeg er på toalettet (uansett om det er nr en eller nr to), og synes det kan være greit å få være i fred litt i dusjen og, selv om jeg selvfølgelig ikke har noe imot om han er/kommer inn på badet når jeg dusjer. Foretrekker strengt tatt at han ikke ser på når jeg barberer meg.

Han har ikke noe imot å tisse mens jeg er der, men vil gjerne være alene om han skal mer, og det synes jeg og er helt greit. Han er nok generelt sett mer komfortabel med kroppen sin og litt mindre selvbevisst enn meg.

Har ikke noe problem med raping/fising foran hverandre, men jeg vil ha meg frabedt at han gjør det mens jeg spiser.. Hender ellers at vi gjør litt barnslige poeng ut av raping/fising :blush:

Er det en ting jeg ikke kommer til å akseptere at han gjør foran meg, så er det nesepilling. Synes det er så ekkelt! Har måttet gi han noen blikk, men nå har han skjønt det.. :fnise:

Skrevet
Vi har vært sammen litt lenger enn dere, og bodd sammen i et år. Må si at en del nye grenser ble nok 'brutt' da vi flyttet sammen ;)

Jeg er mer strikt på sånne ting enn han, og vil helst få være i fred når jeg er på toalettet (uansett om det er nr en eller nr to), og synes det kan være greit å få være i fred litt i dusjen og, selv om jeg selvfølgelig ikke har noe imot om han er/kommer inn på badet når jeg dusjer. Foretrekker strengt tatt at han ikke ser på når jeg barberer meg.

Han har ikke noe imot å tisse mens jeg er der, men vil gjerne være alene om han skal mer, og det synes jeg og er helt greit. Han er nok generelt sett mer komfortabel med kroppen sin og litt mindre selvbevisst enn meg.

Har ikke noe problem med raping/fising foran hverandre, men jeg vil ha meg frabedt at han gjør det mens jeg spiser.. Hender ellers at vi gjør litt barnslige poeng ut av raping/fising :blush:

Er det en ting jeg ikke kommer til å akseptere at han gjør foran meg, så er det nesepilling. Synes det er så ekkelt! Har måttet gi han noen blikk, men nå har han skjønt det.. :fnise:

Stort sett enig med deg, men dersom nesepilling hadde fårekommet så hadde det ikke vært noe problem så lenge det hadde vært papir til stede :ler: Vi flyttet sammen i sommer og har egentlig blitt mer og mer komfortable med hverandre. Det er så slitsomt å være så pertentlig som det man er i begynnelsen når man bor sammen :gjeiper: Skjønner ikke de som klarer det jeg..

Skrevet
Må si at en del nye grenser ble nok 'brutt' da vi flyttet sammen

Hehe...kjenner til den ja! Man lærer seg fort å leve med hverandres daglige rutiner når man flytter sammen - spesielt i det bøttekottet av en leilighet vi bor i :fnise:

Jeg foretrekker forresten å ta meg av intimbarberingen uten at han er "med" - men begge deler har forekommet. Fising under måltider er fyfy her og, og jeg håper vel strengt tatt at vi ALDRI blir så komfortable at vi kan sette oss ned og bæsje foran hverandre uten problemer... Noen hemmeligheter skal man da ha! :sjenert:

Skrevet

Akkurat det der med nesepilling tror jeg at jeg har en greie på, synes bare det er så ekkelt.. Har problemer med om folk snyter seg mens jeg spiser og *blæh*

Synes egentlig det må være lov å beholde 'mystikken' litt i et forhold, synes ikke det gjør noe at jeg vil være i fred på do, helst foretrekker å gjøre visse dusjrutiner alene osv ;)

Men måtte kjapt jenke litt på kravene mine etter vi flyttet sammen, for å si det sånn :fnise:

Er jo deilig å være komfortable med hverandre da, slitsomt om man ikke kan være seg selv med den man bor med! Husker den tiden da vi begge desperat holdt igjen fiser osv når vi var hos hverandre :ler: Slitsomt!

Skrevet

Nesepilling fra hans side, som jeg HATER og det har jeg sagt i det uendelige, men vanen er virkelig vond å vende tydeligvis.

Vi har innimellom vært inne på badet mens den andre har tisset, men det er sjelden. Fising hører til sjeldenhetene, da blir begge litt sånn flaue. Selv har jeg glemt bort barrieren med raping, og plutselig blitt skikkelig ulekker og rapt som en øldranker innimellom. Han setter ikke pris på det. Innimellom har jeg også glemt meg bort og pillet bort "lakrisbåter" mellom tærne-det har også han gjort. Det vi er minst kritiske på er vel at den ene står foran speilet og rensker huden sin mens den andre feks pusser tenna eller snyter seg, tar ut av vaskemaskinen e.l... Og siden jeg er forkjølet MINST fem ganger i året(og han ingen) så blir det mye snyting og harking og hosting... Usjameg...Nå gikk det opp for meg at jeg kan være skikkelig ulekker innimellom :nei:

Gjest pinkbunni
Skrevet

Vi gjør vel alt "sammen", untatt bæsjing.

Husker den tiden da vi begge desperat holdt igjen fiser osv når vi var hos hverandre ler.gif Slitsomt!

Husker det jeg også. Også en gang jeg slapp en pitteliten fis når han kilte meg, han tok meg på det og jeg BRÅNEKTET og ble kjempeflau. Trodde jeg skulle rødme meg ihjel, og han bare lo

Skrevet

Vi har vært sammen i litt over to år, bodd sammen i ett. Dusjer gjerne sammen, men personlig stell som barbering og stuss gjør vi helst hver for oss. Det har egentlig aldri vært behov for å gjøre det sammen (han har hatt 7-3-jobb, mens jeg jobber skift), men regner med det ikke hadde vært det helt store problemet om jeg måtte ta intimbarberingen med selskap. Jeg foretrekker å være i fred når jeg sminker meg og pusser tenner, det har jeg alltid vært sjenert for, og når han står og stirrer nysgjerrig og forelsket på meg mens jeg har vippetang i trynet blir jeg bare distrahert og flau, glemmer hva jeg holder på med, og går over til å klemme og kysse ham istedet :P

Vi har tisset med den andre i rommet - én gang på en fest, under en drikkelek, han fikk dokort og jeg måtte være med inn pga et regelkort, så der ble den grensen brutt =) Var ikke flaut i det hele tatt, men har ikke sett noen grunn til å gjenta det. Men vi har en liten leilighet, så vi hører som oftest når den andre tisser.

Tror ikke det er mye vi ikke kunne gjort foran den andre, men ser ingen grunn til å innvie den andre i alskens uskjønne vaner så lenge man ikke taper noe på å holde dem for seg selv =)

Skrevet
Hvor går deres grenser for hva man deler av kroppslige "prosesser" ( :fnise: ) i forholdet?

Vi har vært sammen i to og et halvt år.

Vi tisser foran hverandre, men bæsjer bak lukkede dører.

Dusjer sammen - med alt det innebærer av vasking og evt. barbering.

Raper (utarter seg gjerne til konkurranser...og ja, jeg vet det er barnslig :fnise: )

Kan prompe foran hverandre. Han er litt mer komfortabel på dette punktet, fordi han har noen mirakuløst luktfrie promper...heldiggrisen. (dette tok det over ett år før vi gjorde foran hverandre)

Har (naturlig nok) sett alle kriker og kroker av hverandres kropper, så der er det få sperrer.

Hva med dere?

Ingen prompe-konkurranse? *skuffet*

Skrevet
Ingen prompe-konkurranse? *skuffet*

Haha...nei, ikke her i gården dessverre. Har nok litt flere sperrer på det punktet. Og de handler vel mest om lukt... :fnise:

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg kan gå på do mens kjæresten min er på badet, men bare om jeg skal tisse. Men i dag hadde jeg vondt i magen og han sa jeg kunne gå på do mens han dusja. Jeg hadde heller bæsja i vasken på kjøkkenet altså...

Skifter ikke tamponger mens han er der(men det hjelper ikke når katta drar med seg søpla ut i stua og tygger på dem da).

Om jeg raper, sier jeg unnskyld. Fiser jeg så blir jeg flau.

Vi har et veldig avslappet forhold til hverandre, men jeg hadde aldri tatt "nr2" foran ham eller vært i samma rom mens han hadde det.

Her er det papir i skåla, vasken på og beskjed om å skru på TVn.

Vi har bodd sammen i 3 år.

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

Her er der ikke mye barrierer nei...han har en tendens til å fise, og mener at det er naturens gang...jeg prøver å ta hensyn, men noen ganger slipper jeg noen bomber for å demonstrere hvor ekkelt det er, men da ler han seg bare ihjel... :sjenert:

Vi raper om en annen, og mens han tisser mens jeg er på badet, så vil jeg være i fred...samme gjelder begge nå vi skal poope...Ellers så liker jeg å stelle meg i fred...både når det kommer til barbering, napping og sminke...Har mine ritualer om morgenen som må holdes...men kosedusjing er det også plass til, som oftest i helgene på kvelden :sengekos:

Vi ble veldig fort komfortable med hverandre...Har vært sammen i 2 1/2 år...

Skrevet
[...] Innimellom har jeg også glemt meg bort og pillet bort "lakrisbåter" mellom tærne-det har også han gjort. Det vi er minst kritiske på er vel at den ene står foran speilet og rensker huden sin mens den andre feks pusser tenna eller snyter seg, tar ut av vaskemaskinen e.l... Og siden jeg er forkjølet MINST fem ganger i året(og han ingen) så blir det mye snyting og harking og hosting... Usjameg...Nå gikk det opp for meg at jeg kan være skikkelig ulekker innimellom :nei:

"pille bort 'lakrisbåter'" hihi, deilig. Her fikk jeg mye å tenke på. Jeg er jaggumeg ikke bare lekker hele tiden jeg heller. :skratte:

Skrevet
Jeg kan gå på do mens kjæresten min er på badet, men bare om jeg skal tisse. Men i dag hadde jeg vondt i magen og han sa jeg kunne gå på do mens han dusja. Jeg hadde heller bæsja i vasken på kjøkkenet altså...

Skifter ikke tamponger mens han er der(men det hjelper ikke når katta drar med seg søpla ut i stua og tygger på dem da).

Om jeg raper, sier jeg unnskyld. Fiser jeg så blir jeg flau.

Vi har et veldig avslappet forhold til hverandre, men jeg hadde aldri tatt "nr2" foran ham eller vært i samma rom mens han hadde det.

Her er det papir i skåla, vasken på og beskjed om å skru på TVn.

Vi har bodd sammen i 3 år.

Omtrent samme som deg :) Har vaert sammen i 4 aar, men bor ikke sammen enda.

Gjest sjenert
Skrevet

Vi har bare vært sammen i 1 år da, og aldri vært sammen døgnet rundt i lengre enn en helg.

Jeg tisser ikke engang uten vasken på og hvertfall ikke med han tilstede. Gjort det en gang i fylla bare.

Han derimot bryr seg ikke.

Fiser aldri noen av oss, jeg gjorde det uheldigvis under sex en gang, og trodde jeg skulle dø. Han merka det ikke tror jeg, men han må jo ha gjort det, for mine fiser lukter ille..(btw, tips til å få mindre illeluktende??)

Sier seg selv at nr2 ikke er gjort med den andre i nærheten.

Dusje sammen er herlig, men intimbarbering helst for meg selv.

Sex... ingen sperrer egentlig, gjort det som kan gjøres bortsett fra analsex, men det er ingen av oss særlig interessert i uansett (og det er ikke pga flauhet).

Men når vi flytter sammen tror jeg at jeg bare må la gå. Syns det er slitsomt nok nå.

Skrevet

vi har vært sammen i snart 4 år. Grensene blir jo mer tøyd når man er samboere. Vi raper høyt, men alt som kommer ut av rompa trener han ikke være tilstede for nei. både do og luft- det tar jeg privat. Typen gjør det samme. Uhyre sjelden slipper han en promp forran meg, men det er sjelden og la ler vi bare. Tror de fleste blir litt barnslig på det området jeg :) Men vi snakker om mageproblemer, mageknip, hard i magen, løs i magen osv da.

Men når vi snakker om intimgrenser må jeg bare si noe morsomt. I fylla en gang prøvde jeg å holde tingen hans når han skulle tisse. haha- morsomt.

Gjest Bolivia
Skrevet

Har ikke vært sammen mange måneder med kjæresten, men ettersom det er et avstandsforhold, møtes vi innimellom over langhelger og tilbringer da sånn ca hvert sekund tett på hverandre. Siden han har verdens minste leilighet er det ikke akkurat moro å gå på do og gjøre nummer to der! Det blir å sette på musikk og vasken for fullt, gjerne spraye litt parfyme på badet etterpå;)

Ellers har jeg sluppet noen fiser i samme rom uten at han vet det :fnise: De var heldigvis av den stille typen. Må man så må man. Men vi snakker ikke engang om det å gå på do! Det kommer vel etterhvert...

Men vi dusjer sammen (veldig koselig), og snakker stort sett om alt. Går også nakne foran hverandre.

Forøvrig kan jeg godt rape foran han! det syns jeg ikke gjør noenting!

Gjest Pupsilure
Skrevet

Vi gjør det meste, inkludert nesepilling :ler::sjenert: Men nr to gjøres alene, selv om vi snakker om det, og bryr oss ikke om lukt/lyd. Har et veldig avslappet forhold til alt det der. Selv om jeg er litt mer tilbakeholden enn han når det gjelder fising. Vi har vært sammen i to år. Og bodd sammen i 1,5 år. :)

Skrevet

vi bor ikke sammen så vi er ikke sammen "døgnet rundt". :)

Men tror aldri jeg kommer til å skifte bind/tamponger foran ham. :P Da vi var på ferie hadde vi glassdør (!!!) mellom badet og resten av rommet.. Så da måtte han ut på gangen når jeg skulle gjøre nummer 2...

Skrevet

Jeg og kjæresten min er skikkelig ille på sånne ting.. vi gjør ALT foran hverandre :) hihi.. ( vi har bare vært sammen i 3 mnd'er... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...