SuperNova Skrevet 1. desember 2008 #1 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg sliter med å få til fine krøller med rettetang, og fant denne metoden på youtube: Jeg synes frisøren har håret så lenge i tanga mens hun vikler det rundt. Går det an uten å skade håret? Må man dempe varmen når man skal gjøre det? Dere som er flinke til dette, hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Del Skrevet 1. desember 2008 jeg har prøvd det der men fikk det faen ikke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 1. desember 2008 #3 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg klarte det første gangen jeg forsøkte, både vanlige krøller og 50 talls bølger. Det er ikke så vanskelig..syns jeg da Første bud er iallefall å sørge for at styleren er ren, ellers får du ikke dratt den jevnt..om du skjønner (krøllen blir ikke fin om styleren "hakker" seg nedover håret). Og det er smør på flesk å vikle håret så mye rundt jernet som det vises i youtube videoen her, 180 grader er nok, ikke trill rundt. Ta en titt på filmsnutten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #4 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg klarte det første gangen jeg forsøkte, både vanlige krøller og 50 talls bølger. Det er ikke så vanskelig..syns jeg da Første bud er iallefall å sørge for at styleren er ren, ellers får du ikke dratt den jevnt..om du skjønner (krøllen blir ikke fin om styleren "hakker" seg nedover håret). Og det er smør på flesk å vikle håret så mye rundt jernet som det vises i youtube videoen her, 180 grader er nok, ikke trill rundt. Ta en titt på filmsnutten her Genialt Endelig har jeg forstått hvordan jeg skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 2. desember 2008 #5 Del Skrevet 2. desember 2008 *mine innlegg* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #6 Del Skrevet 2. desember 2008 lærte trikset av frisøren min, men ser på videoen at eg ikkje har gjort det helt riktig..eg vrir jernet mer. Men sååå tynne seksjoner med hår, det har eg ikke tid til..har jo så masse hår!! men skal øve meg mer på den 180graders vrien...med mer hår enn hun på videoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 5. mai 2009 #7 Del Skrevet 5. mai 2009 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 6. mai 2009 #8 Del Skrevet 6. mai 2009 Det skal vist være lettere med smalere jern også. Får til med min søsters, men ikke med mitt eget jern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2009 #9 Del Skrevet 6. mai 2009 Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mei Skrevet 6. mai 2009 #10 Del Skrevet 6. mai 2009 Får ikke dette til jeg! Bruker akuratt den teknikken vist, med 180 grader, og dra sakte utover. Fikk ikke antydning til krøller en gang.. Brukte vanlig rettetang (ikke GHD). Noen som har en idè til hva jeg kan ha gjort galt? Håret mitt er rett og stritt, så kanskje det ikke kan krølles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antagonist Skrevet 6. mai 2009 #11 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette skal jeg prøve! Super tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 7. mai 2009 #12 Del Skrevet 7. mai 2009 Her er det også tips for bruk av rettetang - dog for kortere hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. mai 2009 #13 Del Skrevet 14. mai 2009 Mine innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. desember 2010 #14 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Ta en titt på filmsnutten her Endelig har jeg også fått det til!! Har sett maange videor, men av en eller annen grunn skjønte jeg det av denne! PS. Får det visst ikke til så bra allikevel.. mista teken, og får ikke til høyresida :s Arrg!!! Endret 22. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. desember 2010 #15 Del Skrevet 22. desember 2010 Her er det også tips for bruk av rettetang - dog for kortere hår. denne var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. desember 2010 #16 Del Skrevet 29. desember 2010 begynner å se på videoen, men de snakker SÅ mye før de starter , og jeg kan ikke spole. Så jeg orker ikke titte gjennom. Håper dere får dette til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå