Gå til innhold

"Pulemusikk"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns overhodet ikke spm var dustete....i forhold til mye annet rart d spørres om og kommenteres rundt her inne!

Vi liker ofte rolige rocke-ballader, særlig hvis man varmer opp m litt sakte dans og avkledning/stripping..... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha prøvd litt forskjellig, har vi faktisk laget en playlist på dataen... :oops: Den inneholder mye rart, men den generelle tendensen er at det begynner rolig (min musikk, litt søt, litt blandet og litt Beatles) og fortsetter med hans, som er... vel. Litt salt og litt surt og ganske mye sinna mettallll.

Gjest eminel
Skrevet

En eller annen lovesong samleplate er bra :wink:

Skrevet

Kaizers Orchestra - ompa til du dør

:ler:

Skrevet

Har sjelden musikk på når vi har sex.......men av og til...jeg liker det... :)

Jeg og en eks mixet sammen en "elske"-kasett i sin tid...men den inneholdt romantiske ballader og hadde ingenting med å holde "takten" å gjøre..... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

DEt må være Rune Rudberg for full guffe

Skrevet
DEt må være Rune Rudberg for full guffe

Oh yes baby - "ut mot havet" på full pinne - det bare må jo

bli mål det!

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Anthea
Skrevet

Smells like teen spirit med Nirvana! :blunke:

Gjest lmari
Skrevet

Vinga skrev i en annen tråd at Freak Me med Another Level var hennes favoritt sommersang - tror det må bli min favoritt-pulesang... Den har sensuell rytme, og det pleier å være et must for meg!

... må innrømme at det er lenge siden vi har prøvd musikk til kosestunden - kanskje på tide å finne fram cdene igjen....

Gjest gjest1
Skrevet

Tenker aldri musikk i en sådan stund, men det måtte jo bli Barry White da.... DEN brummen liksom.... wow.. minn meg på at jeg prøver det neste gang :blunke:

Gjest Gutten
Skrevet

Nik & Jay - Hot

Lad mig se dig gå frem og tilbage

Fra side til side

Lad mig se dig gå op og ned

Kom nu, bliv ved

Lad mig se lidt sved på din krop

Baby, lad være at stop'

Temperaturen stiger

For vi': Hot, hot, hot, hot, hot

Hehe, den er perfekt!

Skrevet

Forresten.....Jørn Hoel også....Tanker ut av is!!!

• 6 år senere...
Gjest marie
Skrevet

Hiv på techno så skal du se dt går fort i svingene ;P

Skrevet

Den her er komisk å ha sex til.

er du sprek, så er jo det her flott:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kings of Leon, spesielt Sex on Fire. Jeg blir mo i knærne bare av å høre den sangen. Jeg er ikke så glad i sånne forspill som er like lange som en samle-cd med greatest love songs. Pulemusikk for meg er, ja, nettopp pulemusikk.

Forspill og sweet sex er selvfølgelig bra det, men da blir musikk forstyrrende synes jeg. Kings of Leon bidrar til å rive istykker klær og få rommet til å dampe, framfor å ta den obligatoriske etter-at-vi-har-lagt-oss-kosen.

Skrevet

Musikk som jeg blir kåt av er av den mer bråkete typen, som Korn, rammstein, Tyr, Disturbed osv osv... Noe med denne typen musikk som gjør meg vill i knickersen ;)

Gjest luuna
Skrevet

Det er jo helt fantastisk at ingen har nevnt The Doors. Jim Morrison har jo sex med alt og alle når han synger/opptrer (eller. NÅR han gjorde det, altså.) Spesielt i The End og Gloria (uncensored). Aaah. Deilig.

Ellers er jo Massive Attack herlig seigt og sensuelt. Og Portishead. Og Air! Eller du kan sette på Tool, A Perfect Circle, Shpongle, Infected Mushroom og lignende om du vil ha mer tempo på det (: Eller du kan prøve å grave frem noe hardcore dubstep til sengevalsen. For det er både seigt, sinna og intenst. Men det krever et godt anlegg, da... (Det er lydnerden i meg som snakker nå, forresten)

Lykke til! Og... Jahn Teigen? Rune Rudberg? Seriøst? HAHA. Jeg blir flævv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...