mowgli Skrevet 19. juni 2003 #21 Skrevet 19. juni 2003 Deep Forrest, Faithless... hmm.. Enya kanskje?
Væren Skrevet 19. juni 2003 #22 Skrevet 19. juni 2003 Vi har mer enn nok med hverandre, og opplever nok helst musikk som distraherende...
Klips Skrevet 19. juni 2003 #23 Skrevet 19. juni 2003 Urk!..jeg ville dele at synes det er ett duste spørsmål! Dette er ett forum...!?! Det betyr at man kan møte personer som ikke liker det du skriver' date= og her har du moi! Bing! Duste duste duste spørsmål...... Men hvorfor det er så dustete, det gidder du ikke dele?
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 #24 Skrevet 19. juni 2003 Joda, synes det er dustete for slike spm er ikke min 'greie'....hva skal innskriver med svarene? Inspirasjon til musikkvideo....?
Klips Skrevet 19. juni 2003 #25 Skrevet 19. juni 2003 Sette på litt kul bakgrunnsmusikk for å gjøre litt xtra ut av det en kveld. Det var i hvert fall min plan, som nevnt, men nå er ikke jeg gutt_1982. Ser at det er mange her som klarer seg uten musikk, det gjør faktisk vi også :o , men er det grunn god nok til ikke å finne på noe nytt? Ikke for oss. Ja, det var altså én grunn man kunne ha til å spørre, gutt_1982 får svare for seg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #26 Skrevet 19. juni 2003 Enig med Mowgli.. Faithless funker bra.. Og Prince.. Enya blir mer romantisk enn heftig da.. Uansett jeg blir inspirert av suggererende musikk.. føler meg mer sensuell da.. Hver sin smak.. Syns forresten det er unødvendig å kommentere hvor dust spørsmål er.. Om noen liker musikk til kos er vel det greit vel????! Ser ikke helt de store negative sidene med dette.. Syns folk slenger mye unødvendig dritt på forumet. Man har jo ikke nødt å lese alt, eller svare på alt? Vær snille med hverandre!!
Gjest ØHH? Skrevet 19. juni 2003 #27 Skrevet 19. juni 2003 Urk!..jeg ville dele at synes det er ett duste spørsmål! Dette er ett forum...!?! Det betyr at man kan møte personer som ikke liker det du skriver' date= og her har du moi! Bing! Duste duste duste spørsmål...... Man trenger ikke svare hvis man synes spørsmålet er teit. Synes spørsmålet var litt morsomt jeg. Mange har musikk til arbeidet og det blir jo en smaksak. Mens noen liker Fragglerock kan andre foretrekke Jan Teigen. Og til deg fra -82, prøv deg fram med riktig setting så finner du nok din pulemusikk. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #28 Skrevet 19. juni 2003 Herregud, så mange fordommer det var her da!!? Musikk under akten må vel være lov!!? Og dere som ikke bruker det, kan da vel la vær å svare!!?? Offspring - Self Esteem Prodigy - Breathe Prodigy - Firestarter Rocco - Drop the Bass Scooter - The Night
gutt_1982 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #29 Skrevet 19. juni 2003 Urk!..jeg ville dele at synes det er ett duste spørsmål! Dette er ett forum...!?! Det betyr at man kan møte personer som ikke liker det du skriver' date= og her har du moi! Bing! Duste duste duste spørsmål...... Ja greit det. Men i og med at dette er et forum hvor man kan stille spørsmål dersom man lurer på noe - er det ikke nødvendig for deg å svare på de spørsmålene du ikke synes noe om.... Derfor er det utrolig dustete av deg å svare at det er et dustete spørsmål. Det er helt greit at du ikke liker spørsmålet, jeg respekterer det - men du trenger ikke å stemple folk som liker temaet som duster.... det er tåpelig! Ha en fantastisk kveld!
Amica Skrevet 19. juni 2003 #32 Skrevet 19. juni 2003 Dovregubbens hall av Edvard Grieg. Den passer bra siden den går fortere og fortere... Lykke til! (...og sure pingviner burde ta et langt varmt bad, en kopp te og legge seg tidlig. Nattlysolje skal også virke bra.)
Gjest JKL2 Skrevet 19. juni 2003 #33 Skrevet 19. juni 2003 "Kjære Kristine, min beste venninde" med Hanne Krogh.
Julie Skrevet 20. juni 2003 #37 Skrevet 20. juni 2003 Enig med Lemoni* R'n'B. Sjekk også ut Janet Jacksons "Would you mind", velegnet til forspill
Sheba Skrevet 20. juni 2003 #38 Skrevet 20. juni 2003 Filmmusikken til "Belitis". Sanselig, og meget vakkert. En stemningsskaper med stor S... :oops: (er du mann og setter på den plata vil jeg tro du er nærmest "dømt" til å score..ihvertfall hos meg... )
Kaktus Skrevet 20. juni 2003 #39 Skrevet 20. juni 2003 Denne er et must: (husk lyd) http://www.funpages.com/chickendance.htm Å dæver'n, nå kribler det i klittene! WHEEEEEE!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2003 #40 Skrevet 20. juni 2003 Urk!..jeg ville dele at synes det er ett duste spørsmål! Dette er ett forum...!?! Det betyr at man kan møte personer som ikke liker det du skriver' date= og her har du moi! Bing! Duste duste duste spørsmål...... JØSS!!! Greit at dette er ett (1) forum og at du synes det er ett (1) duste spørsmål (som forøvrig skrives i ett ord; dustespørsmål) men det må jo være lov å spørre om det man lurer på. Liker du ikke spørsmålet så gå videre til neste da vel..... jeeeeez
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå