Gjest nissen Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er veldig glad i julekalendere. Noen som kan tipse meg om noen på nett? Mitt tips er denne kalenderen: http://avis2.no/julekalender.php?refid=842
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hmm, hvis man selv deltar i en julekalender, er det kanskje ikke så lurt å reklamere for den her? Da er det enda flere som hører om den. Så jeg sier ikke hvem jeg er med på! :D
Fantomina Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest julestemning Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Takk for tipset! Den øverste linken var faktsk temmelig morsom. Først så trodde jeg at det var noe tull, siden man kan vinne en ekstrapremie for å gi tips (derfor er ikke tipsing så dumt i alle tilfeller) men ser at kalenderen er veldig fin. Dagens spørsmål i den kalenderen er basert på nyhetsstoff (men man får hint). Likte den kalenderen, for jeg liker å følge med litt (og kan da teste meg selv). Har desverre ingen kalendertips, men kan se om jeg finner noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå