Gå til innhold

kjønnsvorte!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_chloe_*
Skrevet

jeg tror jeg har fått kjønnsvorter. det klør VELDIG! og jeg har en spiss lang hudsak bak ved anus. og noen få små tagger ellers, som jeg først la merke til nå, når jeg virkelig inspiserte med speil og fingre. er det kjønnsvorter??

jeg blir så sint!! vet akkurat hvem jeg har fått de av! (den forrige jeg hadde sex med har nettopp testet seg, og var frisk). men jeg merket ingen vorter på han da.. men uansett, har jeg rett til å kjefte? han kunne jo sagt i fra. jeg tenkte det ikke var så viktig med kondom siden jeg går på p piller. vi var bare sex venner etter fylla i en periode (som endte i dag!!!)og fant på litt ting av og til. ikke noe seriøst, mener jeg, heldigvis. men det er jammen meg over og ut etter hva jeg tror jeg fant ut nå!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_chloe_*
Skrevet
Tester de for kjønnsvorter på menn da?

ja, gjør de ikke det? men hvis de har det syns det vel stort sett.. vet ikke noe særlig jeg..

håper på litt hjelp fra dere!

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet
...jeg tenkte det ikke var så viktig med kondom siden jeg går på p piller.
Se det ja.... Her tenker man langt.
Skrevet

kjønnsvorter er vel et virus som kan ligge latent (på "vent" kan man si) inne i kroppen ganske lenge før det bryter ut. Det er mange som kan ha det uten å vite det, og menn har kanskje vanskeligere for å se det. (er litt usikker på det siste siden noen er ganske synlige).

Men om det er noen trøst så er det faktisk svært mange nordmenn som har akkurat dette. Det er ikke farlig, men det kan er ubehagelig og lite vakkert. Men det kommer og går i utbrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...