Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #21 Skrevet 1. desember 2008 Dobbeltseng med to enkeltdyner eller en stor? Kjør debatt! elsker dobbeldyne, men er enig med at hvis du har 2 enkel dyner så har man mer egoistiske tankegang (krølle dem mellom beina og div). Men bunn i grunn sover jeg under dyna på samboer...hehe.. liker å ligge helt inntil han. så vi sover per idag med 1 enkel dyne.
FantasDick Skrevet 1. desember 2008 #22 Skrevet 1. desember 2008 Vi har alltid hatt to enkle dyner, og fortsetter vel med det (har nettopp kjøpt nye, dyre dyner..). Jeg er en frossenpinne, og han dør av varme om natta, så èn dyne hadde ikke passet for oss, tror jeg. Vi ligger tett hele natten, og lapper dynene over hverandre så det nesten blir en stor en, men jeg pakker min del godt rundt meg, han lufter på sin side og så pakker jeg dyne-flikene i sprekker, så det er tett rundt meg. Da har begge to passende temperatur.
BimboBirgitte Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. desember 2008 Meget fascinerende å se hvor mye spørsmålet om enkeltdyner vs. dobbeltdyne engasjerer! Også meget interessant å lese alle kreative løsningene med to dobbeltdyner eller en enkel og en dobbel osv. Jeg syns egentlig en dobbeldyne er mest kos, men så ligger jeg jo så urolig at det har ikke alltid vært like populært hos den andre parten.. Nå ligger jeg imidlertid alene i min nye deilige enkeldyne. Hadde blitt trist med en dobbeldyne alene tror jeg. Dessuten var denne nye dyna ganske bred så jeg kan lett skvise inn én til under her!
Anglofil Skrevet 2. desember 2008 #24 Skrevet 2. desember 2008 (endret) To stykker, synes det er mest praktisk rett og slett. Hadde dog vært kos med en dobbeltdyne også da. Mvh Yvonne Endret 2. desember 2008 av Yvonne
Fortunatus Skrevet 2. desember 2008 #25 Skrevet 2. desember 2008 Hos meg har vi en enkeldyne ettersom jeg har 0,90 meter seng! Hehe.. men er kjempekoselig å ligge så tett Hos ham har vi 1,20 seng og dobbeldyne! Kjempedeilig å ligge under den
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 2. desember 2008 #26 Skrevet 2. desember 2008 Definitivt dobbeldyne, det er mye kosligere:) Vår er dessuten 240 cm, så vi har mye å gå på
rørehue Skrevet 14. desember 2008 #28 Skrevet 14. desember 2008 2 enkle, avhengig av å få få pakket meg inn, og å kunne snu og vende på meg som jeg føler for i løpet av natta.
¤flicka¤ Skrevet 15. desember 2008 #30 Skrevet 15. desember 2008 Vi har to enkeltdyner nå, men jeg har veldig lyst på en dobbeltdyne. Tenker vi kan ha enkeltdyner om sommeren, og dobbeltdyne om vinteren
LilBlossom Skrevet 15. desember 2008 #31 Skrevet 15. desember 2008 Dobbelt dyne! Vi hadde det da vi bodde i USA, men da vi kom til Norge, ble det to enkle. Så snart vi fikk penger til det, gikk vi på IKEA og kjøpte en dobbel! Ja, det å skifte trekk er et herk. Og han er en som på DØ og LIV skal ligge oppå meg, og er kjeeeeempe varm... Men det er så koseligt å sovne i armene til hverandre. :rødme: Og han har ingen problemer med min fiselukt. Ellers ingen problemer med at en "stjeler" dynen. Vår er ganske så stor. Når vi drar tilbake til USA, så blir det dobbel dyne igjen!
Gjest Tigress Skrevet 15. desember 2008 #32 Skrevet 15. desember 2008 Hadde dobbeldyne, no ei dyne kvar. Orkar ikkje å liggje inntil nokon, det blir så jævlig varmt!
Noli Skrevet 15. desember 2008 #33 Skrevet 15. desember 2008 Her i huset har vi nå tre dobbeltdyner og to enkeltdyner i sengen. :rødme:
Teriyaki Skrevet 15. desember 2008 #34 Skrevet 15. desember 2008 Vi har dobbeltdyne. Passer perfekt! Er det varmt om natten, så bretter vi bare en del av dynen i mellom oss.
Gjest Gjest_tussa_* Skrevet 15. desember 2008 #35 Skrevet 15. desember 2008 Dobbeldyne! Alltid hatt "singeldyne" frem til jeg møtte denna karen, men nå vil jeg ikke tilbake til det, ikke om jeg hadde hatt en seng alene engang =)
Gjest hm.. Skrevet 15. desember 2008 #36 Skrevet 15. desember 2008 Vi har en enkeltdyne. Funker fint det
Store My Skrevet 15. desember 2008 #37 Skrevet 15. desember 2008 Hehe, 2 enkeltdyner og en dobbeltdyne.... ja, det har vi også. da trenger man ikke å fryse når man vil strekke seg mot partneren og kose litt. dobbeltdyna vår er veldig tynn da..
MonicaØH Skrevet 15. desember 2008 #38 Skrevet 15. desember 2008 Vi hadde enkeltseng før, men fikk dobbelseng av moren, for hun flyttet ut og hun syns vi var flinke(og er) til å passe kattene, at vi har alt vi trenger osv. Hun spurte om om vi ville ha dobbeltdyne eller to enkeltdyner, og vi ville gjerne ha dobbeltdyne, vi ligger inntil hverandre uansett så Men når hun da kom tilbake, så hadde de ikke dobbeltdyne, så vi fikk to enkeltdyner da men.. Vi ligger likevel under samme dyne som regel, eller bare tar den ene dyna litt over den andre så det nesten blir en "dobbeltdyne" Jeg pleier å være varm, men om kvelden da vi legger oss er jeg alltid kaldt, så jeg klamrer meg fast til han Han holder meg fast, og slipper ikke taket Så når vi skal sove, ligger vi aldri på hver vår side, men klamra inntil hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå