Ella* Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Skal kjøpe en heldrakt i ull til en gutt på 2 år. Den skal brukes under kjeledress når han er ute og leker. Tenkte å kjøpe Janus, men de har 3 forskjellige typer: Prinseull, Iris og Regnbueull. Hvilken av disse er "best"?
thapara Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Prinseull er ment som undertøy tror jeg (det er i hvert fall ganske tynt), husker ikke helt regnbueulla, men jeg tror den også er litt tynn. Iris er ullfrotte, og passer godt under dress. Men de har også noe som heter Krinkleull som er veldig fint! Og tjukt, så det passer inni dress. På janus.no kan du lese om de forskjellige typene
smilefjes Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg vil også anbefale krinkleullen. God og varm, holder seg fint i vask og elastisk og behagelig å ha på for småtroll. Og så ser veslejenta mi "kledd" ut selv når dressen skal av, for klærne er fine å se på i tillegg!
Ella* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Ja, krinkelulla hadde jeg helt glemt! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå