Gå til innhold

Trenger tips til hvor jeg kan få kjøpt bukser til jente

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mamma_*
Skrevet

Har prøvd å spørre om dette på andre fora, men det ser visst ut til at ingen andre i hele landet har vært borti problemstillingen :jepp:

Datter på 6, snart 7, har utpreget feminine "former" på underkroppen. Hun har relativt smal midje, kraftig rumpe og kraftige lår. Det er vanskelig å finne bukser til henne, fordi de blir enten for trange over lårene/rumpa eller for vide i midja. Samtidig vil hun slett ikke ha bukser med veldig vide ben og lav midje- de kan passe men er visst for guttete! Skulle gjerne hatt tips om merker/butikker som har bukser som kan passe. Må legge til at hun er lang og str. 8 (128) som regel holder, men må ofte helt opp i 9-10 år (134/140). Det er jo selvsagt ikke bukser som fremhever formene jeg er ute etter, sånn for å presisere det om noen skulle tro noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet med min 6 åring. Men for henne passer cordbukser kjøpt på h&m. Så dem har hun i alle mulige farger. Ellers har vi gått til innkjøp av mange kule belter.

Gjest Gjest_kessa_*
Skrevet

Heisann, kappahl har veldig mye bukser og forskjellige former, smal, normal og wide..Er i alle fall kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...