Gå til innhold

Bordsettingen deres?

Arielle

Anbefalte innlegg

Hvordan planlegger dere bordsetting? Skal dere blande familiene, splitte par ?Eller la de som kjenner hverandre sitte sammen? Skal dere ha E eller hestesko? Skal begynne med dette nå, og er litt nyskjerrig på hvordan "det store flertall" løser dette :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi blir 85 til middag, og skal ha E-bord med 7 armer !

Det er litt av et puslespill å sette sammen bordplasseringen, og

vi er ikke ferdige med dette enda. Men, vi har iallefall bestemt oss for

ikke å splitte par, sette gjester som ikke kjenner hverandre så godt,men

som er på samme alder sammen. Håper på å få til en

fin blanding av familiene våre :D Men, som sagt; det er ikke lett!

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vertskap og brudepar jobber med saken og har flere alternativ. Det blir nok E-bord, noe prioritering av nærmeste familie (tanter og onkler), mens søskenbarn og venner kanskje mikses. Endelig bordplan blir ikke ferdig før vi vet mer om hvem som kommer, og det er ett år igjen til bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha E bord, og synes det er greit.

Kommer til å blande familie og venner, ettersom det passer oss......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha E-bord men splitter ikke par. Skal prøve å sette opp slik at slekta blir herlig blandet!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bare 45 til middag, og har U-bord.

Vi har ikke splittet noen par (bortsett fra forloverne våres og følgene)

Har prøvd å sette folk ved siden av eller overfor en de kjenner fra før av.

Toastmasteren sitter helt nede på det ene beinet.

Familie og venner er blandet og vi har fått en meget ok bordplassering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at vi skal heller ikke splitte par,

med unntak av våre foreldre og forlovere.

Synes det er ekkelt å bli delt selv, så derfor deler vi ingen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Meta

Hadde E-bord med tre armer. Forloverne satt på den miderste armen rett ved oss. Splittet ikke par. Blandet familie og venner litt men ikke mye, da min svigerfars familie er litt sære (dvs. ikke interessert i å bli kjent med nye mennesker inkludert meg og min manns mor selv om hun har vært i familien i 30 år!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et bryllup i fjor hvor alle par konsekvent var splittet, og alle satt med folk de ikke kjente. For oss litt sjenerte var ikke dette noen suksess.

Hvor interessert er man i å bli kjent med kolleger av den som gifter seg med din kamerat egentlig??? :-?

Eller tanta til bruden som du ikke kjenner (hverken tanta eller bruden)?

Pga den erfaringen vil ikke jeg splitte par.

Slekta bor også spredt utover landet, så jeg tror de vil synes det er greit å få sitte sammen.

Men vi har jo ikke satt dato enda, så vi har god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi skal ha E bord, men vi må forlenge det midterste armen pga plassen... Men det ordner seg. :)

Vi skal heller ikke splitte par. Synes ikke noe om det med å splitte par i et bryllup. Og det har vi diskutert før her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde E med 3 armer, blandet venner og familier en del, men splittet ikke par. Eneste unntak var våre foreldre, som ikke fikk sitte med sine nye samboere. Vi valgte å ha våre foreldre ved siden av oss, slik tradisjonene er og av praktiske årsaker måtte da nye samboere finne seg i å bli plassert litt lengre vekk (vi hadde selvsagt snakket om dette på forhånd, og det var helt OK for dem. De er jo tross alt ikke våre foreldre).

Det var i overkant av 70 gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha E-bord med 3 armer. Splitter par, men de blir sittende rett overfor hverandre. Det gjør det litt enklere å snakke med sidemann samtidig som du har det trygge blikke rett fremfor deg (og også mulighet til å benflørte litt.. :wink: ) Kan også tenkes at noen blir sittende skrått overfor hverandre, men ikke lenger unna enn det.

Familie og venner skal blandes, det samme med "min" og "hans" side.

Jobber fortsatt med å få kabalen til å gå opp.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi splitter ikke par, nei. Det er ikke noe koselig å sitte i 3-4 timer og spise en koselig bryllupsmiddag sammen med folk man ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir 75 til middag; skal blande familiene , men definitivt ikke splitte par.

Vi skal ha småbord, 8 personer rundt hvert.

Uff, gruer meg til å begynne å jobbe med bordplasseringa :( , må vel ta meg i nakken i løpet av neste uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 60 til middag og skal ha E-bord. Hvor mange armer den må ha vet jeg ikke, men antakelig 3 eller 4. Om vi splitter par eller ikke er ikke avgjort, men tror kanskje vi gjør det, men sørger for at par sitter i nærheten av hverandre. vi skal ihvertfall sørge for at folk ikke sitter sammen ukjente! Jeg har vært i bryllup hvor jeg ble plassert sammen HELE familien min, og det var jo litt stusselig. Ble ikke kjent med noen nye, så da var det som å være på søndagsmiddag hos mor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...