Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hei! Jeg vurderer å selge brudekjolen min, tror dere det er enklere nå pga finanskrisa? Er det noen der ute som heller vil kjøpe brukt nå for å spare penger?
Honey Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Det vil jeg tro. Jeg er kjempeglad for å ha kjøpt brukt i stedet selv om jeg var helt i mot det i begynnelsen. Men kanskje det lønner seg å ikke forvente å få igjen halv pris for den, for da tror jeg du kan risikere å sitte lenge uten å få solgt og til slutt måtte gå ned i pris allikevel. Jeg fikk min til femtusen i stedet for fjortentusen. Da fikk jeg med underskjørtet også. Skader jo ikke å prøve i alle fall, og jeg vil tro det er godt å få igjen litt penger etter en så dyr fest også.
nipa Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Hvis jeg skal ha brudekjole og ikke bunad så kunne jeg tenkt meg og skjøpt brukt, men merker at jeg er skeptisk i forhold til størrelsen. Min vekt er ikke veldig stabil, vet ikke om jeg tør og satse på at den skal passe til meg. Det er vel ikke så lett å finne noen til å sy på en slik kreasjon, ikke noen lett jobb kan jeg tenke meg. Noen som har erfaringer med å sy inn/ut brukte kjoler de har kjøpt? Gikk det bra?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Hvis det er en brukt originalmodell bør det jo ikke være noe vanskeligere enn å sy inn eller ut orginalmodellen hos en brudesalong... Så sant det ikke er snakk om veldig store størrelsesforandringer vel og merke...
nipa Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Hvis det er en brukt originalmodell bør det jo ikke være noe vanskeligere enn å sy inn eller ut orginalmodellen hos en brudesalong... Så sant det ikke er snakk om veldig store størrelsesforandringer vel og merke... Joda, det er greit nok, men de på brudesalongene rundt om er trent til dette og jobber med det hver dag. Det kan jo være at noen sier de sikkert kan klare det også har man 4 lag tyll og tre lag med organza og da viser det seg at det ikke var så lett likevel. Brudesalongene vil ikke sy på kjoler som ikke er kjøpt der, det har jeg sjekket opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå