Gjest Ts Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hei. Jeg har et familieabbonement med canal digital. Jeg ønsker tv i et annet rom i huset og har fått en canal digital dekoder fra en i familien. Er det bare for meg å bestille et kort til denne dekoderen da? Ser inne på sidene til Canal digital at det koster 39,- per mnd for å utvide abbonementet ( for dekoder 990,-). Vet dere om jeg slipper unna med 39,- i mnd da jeg har dekoderen fra før? Jeg har null peiling på slikt og håper noen her inne kan hjelpe meg:-)
Mistyen Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg mener at det er snakk om en etablering på 990 kroner, og den inkl et år med signaler i rom nr 2. Så betaler du 39 kr i mnd etter det første året.
Gjest Egil Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Ja det er slik om en ikke har dekoder fra før. Men må man kjøpe nye dekoder direkte fra canal digital?
Mistyen Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Man må vel ha en mottager i rom nr 2 også, og jeg tipper den er tatt med i prisen. Kortleie kommer vel også i tillegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå