Furstina Skrevet 30. november 2008 #1 Del Skrevet 30. november 2008 Kvinneguidens julekalender Tradisjonen tro vil Kvinneguiden også i år arrangere julekalender. Årets versjon innebærer at det hver dag blir lagt ut et nytt spørsmål i magasinet. Spørsmålet har alternativer, og man trenger ikke å registrere seg i diskusjonsforumet for å delta. Alle med riktig svar er med i trekningen om dagens premie. Vi kårer siste ukes vinnere hver mandag, fra og med 8. desember. I natt läggs första delen ut. /Furstina (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 30. november 2008 #2 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Kvinneguidens julekalender I natt läggs första delen ut. /Furstina (mod) Dette er jo litt kjedelig. Da blir det jo ikke sånn spenning som før. Dessuten blir det heller ikke noe ekstra for oss som er medlemmer å gå inn å svare i hele desember... Men klart, det er jo gøy med ekstra premier da :-)) Endret 30. november 2008 av Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. desember 2008 #3 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette er jo litt kjedelig. Da blir det jo ikke sånn spenning som før. Dessuten blir det heller ikke noe ekstra for oss som er medlemmer å gå inn å svare i hele desember... Men klart, det er jo gøy med ekstra premier da :-)) Er i grunnen helt enig med deg. Likte bedre kalenderen fra tidligere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. desember 2008 #4 Del Skrevet 1. desember 2008 Er litt usikker enda om jeg liker kalenderen i år eller ikke Må testes ut litt. Men jeg må si jeg er litt skuffet og....trodde det skulle være som i fjor jeg. Men....det er snart juuuuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. desember 2008 #5 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå er den jo lik alle andre julekalendere ... synes noe av det som var artig med KG sin var at den krevde litt mer enn kryss av for A B eller C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. desember 2008 #6 Del Skrevet 1. desember 2008 Enig med deg, LilleBille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. desember 2008 #7 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er også enig med LilleBille. Dette var den koseligste julekalenderen på nett, og nå er den jo bare helt vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 1. desember 2008 #8 Del Skrevet 1. desember 2008 skuffende ja... likte så godt å lese andres svar også.... ja ja - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 1. desember 2008 1 december Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #10 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg var ikke her i fjor... Hvordan var julekalenderen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. desember 2008 #11 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå vet jeg ikke engang om jeg gidder. KG's kalender har handlet om helt andre ting enn premiene synes jeg. Kunne hatt den helt uten premier, det er det KOSELIGE med den jeg savner. Herved vurderes en uoffisiell "kalender" i juleforumet, for oss nostalgiske som savner den ekte KG-kalenderen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #12 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette var veldig skuffende. Jeg synes julekalenderen i fjor var veldig hyggelig! Nå er den, som allerede påpekt, akkurat lik som mange av de kjedelige kalenderne ellers på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. desember 2008 #13 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå vet jeg ikke engang om jeg gidder. KG's kalender har handlet om helt andre ting enn premiene synes jeg. Kunne hatt den helt uten premier, det er det KOSELIGE med den jeg savner. Herved vurderes en uoffisiell "kalender" i juleforumet, for oss nostalgiske som savner den ekte KG-kalenderen.... Jeg er med i tilfelle Er så enig i det du skriver, denne handlet aldri om premiene! Gjest: Tidligere år har kalenderen vært å svare på en "oppgave" i forumet hver dag. Eksempel: - Hva er ditt fineste juleminne? - Hvordan pakker du inn julegavene? - Hva er din beste juleoppskrift? osv osv. Alltid fint å plukke opp tips, da det var MANGE som svarte hver dag. Og koselig å lese om andres jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #14 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg var ikke her i fjor... Hvordan var julekalenderen da? Det var ett spørsmål per dag som hadde med jul å gjøre. F.eks. "Hva er din favoritt julesang?" eller "Hva er din beste oppskrift på julekaker"? Hver dag ble det da en egen tråd der man skulle legge inn sitt svar. Hvis man svarte et visst antall dager (12 eller noe sånt?) så var man med i trekningen av alle premiene på slutten. Det var altså bare for registrerte brukere, men det var selvfølgelig helt greit for gjester å opprette en bruker for å svare på konkurransen. På den måten kunne man lese andres svar, få inspirasjon og så videre. Veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 1. desember 2008 #15 Del Skrevet 1. desember 2008 ja skriver under...Gledet meg sååå masse til KG sin julekalender. første jeg tenkte på imorres da jeg våknet, men ble som flere nevner, dypt skuffet men men får vel bare prøve;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #16 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg var ikke her i fjor, men denne så kjedelig ut i forhold til det dere beskriver om fjorårets. Hadde faktisk gledet meg til å se på denne kalenderen da temaet har blitt tatt opp her og der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2008 #17 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå er den jo lik alle andre julekalendere ... synes noe av det som var artig med KG sin var at den krevde litt mer enn kryss av for A B eller C. Er helt enig med deg LilleBille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 1. desember 2008 #18 Del Skrevet 1. desember 2008 Årets julekalender ble til fordi det høye deltakerantallet gjorde administrasjonsjobben etter 24 desember uforholdsmessig stor. I tillegg har jeg fått flere signaler om at mange var lei av forumoppgavene, som mer eller mindre har vært de samme i alle år. Vi vil ta en vurdering etter årets kalender, for å se hva vi ender på til neste år. Vi vil også legge ut jevnelige julestemningssaker i magasinet, der vi sammenfatter noen av deres beste tips. I mellomtiden håper jeg dere deltar i årets kalender, som har mange flotte premier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trin Skrevet 1. desember 2008 #19 Del Skrevet 1. desember 2008 Årets julekalender ble til fordi det høye deltakerantallet gjorde administrasjonsjobben etter 24 desember uforholdsmessig stor. I tillegg har jeg fått flere signaler om at mange var lei av forumoppgavene, som mer eller mindre har vært de samme i alle år. Vi vil ta en vurdering etter årets kalender, for å se hva vi ender på til neste år. Vi vil også legge ut jevnelige julestemningssaker i magasinet, der vi sammenfatter noen av deres beste tips. I mellomtiden håper jeg dere deltar i årets kalender, som har mange flotte premier! Jeg skjønner det ble mye ekstra arbeid på dere i administrasjonen, men trodde denne kalenderen var helt i KG's ånd Poenget er vel at vi brukerne er inne på så mange sider sider som mulig og klikker oss rundt slik at dere får mange sidevisninger kommersielt sett Det vil vi jo sannsynligvis ikke gjøre nå... Denne kalenderen skilte seg helt klart ut av alle på nett, og jeg er helt enig med flere i denne tråden om at dette faktisk handlet om helt andre ting enn premiene. Håper derfor dere tar med dette i vurderingen til neste års julekalender Riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. desember 2008 #20 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde gledet meg så mye til årets kalender, men dette var det kjipeste jeg har sett. Nå tviler jeg på at jeg gidder og svare mer i år. Håper på den gamle kalenderen tilbake neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå