Gå til innhold

Kæreste i en annen på på overnattende nachspiel

Anbefalte innlegg

Gjest litt fortvilet
Skrevet

Jeg har en kjæreste som bor langt unna meg. I går var han på fest, endte på nachspiel hos en veldig vakker kollega (som er en bekjent av meg). Vanligvis ringer han meg eller sender melding i løpet av kvelden eller når han er på vei hjem. Jeg ringte han i dag og da sa han at han hadde overnattet hos henne fordi de to hadde sittet å drukket til kl 07 (eller noe) Så snakker jeg med han litt senere og da var det plutselig flere der. Det er det jeg reagerer litt på. Hvorfor forandret han historien?

Han sier det ikke var noe baktanke med å forandre historien, bare at han var skikkelig fyllesyk og trøtt.

Jeg er ikke grinete for at han overnattet hos henne, det jeg reagerer på er at han ikke ringte, skrev melding og sa ifra og at historien ble forandret.

Han sier at han aldri ville gjort noenting (noe jeg irgunn tror på, men folk har blitt lurt før)

Hva hadde dere trodd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig så hade jeg blitt skeptisk. Og jeg er ikke den sjalu typen, heller.

Skrevet

Hadde jeg aldri i verden trodd på! Og jeg er heller ikke spesielt sjalu, men dette var suspekt.

Skrevet

Man kan jo ikke gå og tro det verste med en gang. Samtidig er det ikke noe moro å vite at kjæresten har vært på nachspiel uten å ha gitt noe som helst beskjed... man lurer jo så klart på hvorfor. Hjelper jo ikke akkurat på når det er hos en pen jente! men kanskje du kan prate 'tilfeldig' med henne om det?

samtidig må man jo stole på kjæresten sin... det skejdde sikkert ingenting :)

Skrevet

Det er det jeg heller ikke er.., men syns liksom hele greia ble veldig merkelig...!

Har ikke lyst til å tro at noe skjedde.., men igjen, hvorfor forandre historien?

Han siier han snakker om meg til alle og skryter av hvor flott og god jeg er, men da kan jeg ihvertfall ikke skjønne at han "glemte" å sende en melding?

Vi har blitt enige om en type "meldeplikt" siden vi bor så langt unna hverandre... og han pleier alltid å sende en melding og si god natt.

Syns det lukter litt "muffins" av denne episoden

Skrevet
Man kan jo ikke gå og tro det verste med en gang. Samtidig er det ikke noe moro å vite at kjæresten har vært på nachspiel uten å ha gitt noe som helst beskjed... man lurer jo så klart på hvorfor. Hjelper jo ikke akkurat på når det er hos en pen jente! men kanskje du kan prate 'tilfeldig' med henne om det?

samtidig må man jo stole på kjæresten sin... det skejdde sikkert ingenting :)

Hun er ikke så bekjent at jeg kunne ringt henne om dette.

Skrevet

Er man godt brisen og har mye å prate om med mange, er vel ikke folk langt vekk førstepri. Haver man på nachtspell med enda mer å drikke, blir man ytterligere distré.

At han sa de to hadde sittet å drukket sammen forteller deg ingenting om hvorvidt der var fler tilstede eller ei. Kanskje han følte seg presset til å presisere, fordi responsen ble mistro, når han helt åpent fortalte deg om hvor moro det var å treffe denne felles kjente? Hvis ikke du kjente de andre tilstede, var de vel ikke relevant å fortelle om?

Dessuten ville du helt sikkert fått enda mer mistanke hvis han måtte vektlegge at der var andre tilstede. Kanskje han bare stolte på at du stolte på ham, og nå er det lagt i grus.

Så for lenge siden en reportasje om at mange menn som ikke kunne tenke seg å være utro, ble det fordi de ikke hadde noe å tape på det. Kona mistenkte og kryssforhørte dem uansett, og da hadde de til slutt lite å tape på å gjøre det de likevel ble "straffet" for.

Slapp av. De var begge to klar over at han er opptatt. Hvis hun virkelig lot ham dyppe seg, så ville han sikkert heller fortalt en historie om at han sovnet i fylla da han kom aleine hjem.

Sånn. Værsågod neste. : )

Skrevet

Det var dårlig gjort av han å ikke sende deg melding siden dere har en avtale om det.

Men at den uteblitte meldingen er en pekepinn på at han har gjort noe galt tror jeg ikke. Jeg tror at hvis han hadde vært utro så hadde han så absolutt sørget for å sende deg medling, nettopp for at du da ville fått det du ventet på, og ikke blitt så mistenksom.

Itillegg tror jeg at hvis han hadde prøvd å skjule at han har vært utro så ville han vært nøye med å poengtere at det ikke bare var han og henne der, men at det også var flere tilstede.

Så jeg ville altså blitt mer mistenksom dersom han sa det var flere tilstede også hadde det vist seg at det bare var han og henne. Men slik han fortalte det så var det jo motsatt... Det viktigste for han var vel å fortelle hvor han var, altså hos henne, og siden han overhodet ikke har gjort noe med henne eller hatt det i tankene så tenkte han ikke på å si at det også var flere der.

Skrevet

Ja.., må jo bare stole på at han snakker sant. Men jeg syns det er litt ekkelt at han først sa at det var de to og så plutselig var det flere når jeg snakket med han senere. Jeg føler at han skulle prøve å "redde skinnet" ved å si at flere var der.

Håper selvfølgelig at jeg tar feil..., men klarer ikke å legge vekk uroen alikevel.

Hun er veldig veldig vakker og vanvittig sexy noe han indirekte har sagt.

Uff, nå høres det ut som jeg ønsker at det skal ha skjedd noe...

Skrevet

Nå syns jeg dere kvinner skal slutte å være så naive! Han satt å drakk med henne til 07:00. Tror nok de var alene ja... En tiltrekkende kvinne og en (kåt)mann som sitter sammen og drikker! For å si det slikt: Hvorfor skulle han sitte å drikke med henne så lenge om han ikke hadde noen interesse for henne?

Tror det er mer bak du ikke vet! Han tenker sikkert: "Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av".... Beklager men dette hørtes merkelig ut. Hva med å ta en prat med henne da? Spør hvem som var igjen?

Skrevet
For å si det slikt: Hvorfor skulle han sitte å drikke med henne så lenge om han ikke hadde noen interesse for henne?

Kan det være at han syntes hun var morsom og interessant å snakke med??

Han ikke ha hatt andre intensjoner selv om han er mann og hun er pen.

Men selvfølgelig, jeg hadde ikke likt at kjæresten min dro på nashspiel alene hjem til ei jente (tiltrekkende eller ei) med mindre hun er en god gammel venninne som han har kjent lenge før jeg kom inn i bildet. (man kan tross alt ikke nekte folk å være sammen med sine venner)

Så til Ts, hvis du lar tvilen komme han til gode, så kan du jo si til han at du ikke er komfortabel med at hverken du eller han drar alene på nashspill, så unngår dere iallefall slike tvilende tilfeller i fremtiden :)

Skrevet
Nå syns jeg dere kvinner skal slutte å være så naive! Han satt å drakk med henne til 07:00. Tror nok de var alene ja... En tiltrekkende kvinne og en (kåt)mann som sitter sammen og drikker! For å si det slikt: Hvorfor skulle han sitte å drikke med henne så lenge om han ikke hadde noen interesse for henne?

Tror det er mer bak du ikke vet! Han tenker sikkert: "Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av".... Beklager men dette hørtes merkelig ut. Hva med å ta en prat med henne da? Spør hvem som var igjen?

I alle dager...folk er dag på nachspiel til tidlig morgen uten noe ønske om å ha seg med den/de man er på fest med. Kanskje var det rett og slett bare hyggelig/morsomt!

Når det er sagt så synes jeg endring av historien er langt mer merkelig.

Skrevet
I alle dager...folk er dag på nachspiel til tidlig morgen uten noe ønske om å ha seg med den/de man er på fest med. Kanskje var det rett og slett bare hyggelig/morsomt!

Når det er sagt så synes jeg endring av historien er langt mer merkelig.

Ja, det er kanskje normalt å sitte på nachspiel til mornings, MEN ikke når en har kjæreste som sitter hjemme.

Også satt de to alene, OG han forandret på historien....

Til TS: Du kan jo spørre hvem som var der også så lenge, og så snakke med dem? Du må nok grave litt for å få svar. Helt ærlig tror jeg det er noe han ikke forteller deg..

Skrevet

VAR det endring av historien? Eller var det bare flere detaljer?

Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke hatt noen problemer med at kjæresten sitter og prater med ei jente til klokken 7 på nachspiel hvis jeg sitter hjemme, eller omvendt. Om jeg sitter hjemme eller ikke er jo mitt eget valg.

Om jeg eller ham hadde fortsett giddet å sitte på nachspiel til klokken 7 er jo da en annen sak, men så mye må man da stole på partneren sin?

Det er jo litt rart å endre historien, men det er jo ikke 100% sikker heller at han lyver om noe, kanskje han bare stresset at han snakket med henne først, om det var andre der, var jo kanskje ikke relevant der og da?

Skrevet

Om min mann hadde sittet alene på nachspiel med en kvinne som han selv synes er utrolig vakker og sinnsyk sexy,så hadde jeg gått ut i fra at det hadde skjedd noe. Menn liker vakre,sexy kvinner. Alkohol reduserer impulskontroll.En pluss en er lik to.

At han skal sitte der hele natten fordi hun er så grei? Glem det.

Noen vil kalle meg kynisk,men selv vil jeg heller si at jeg er realist.

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg hadde blitt skeptisk om jeg fikk inntrykket at det bare var de to der. Jeg ville ha sagt til ham i en søt-sjalu tone at "du må skjønne at jeg blir litt skeptisk når kjekke du sitter der med en søt dame til klokka sju om morran".

Jeg hadde nok blitt forbanna om kjæresten min satt alene på nach med ei pen dame. Kall meg sjalu og usikker, men jeg er sikker på at kjæresten min ikke ville likt om jeg satt alene med en kjekk gutt på nach heller.

Skrevet
Ja, det er kanskje normalt å sitte på nachspiel til mornings, MEN ikke når en har kjæreste som sitter hjemme.

Den er jeg litt uenig i. For det første satt hun ikke hjemme og ventet på ham - de bor på helt forskjellige plasser. Og dessuten burde man få lov å gjøre det man vil selv om man har kjæreste.

Men selvsagt, jeg hadde også blitt litt skeptisk. Jeg hadde hatt null problem hvis kjæresten hadde vært på et tilfeldig nachspiel med venner til 7 om morgenen. Men når det bare er han og en (veldig pen..) jente, blir det noe annet. Når en jente og en gutt er på nachspiel alene veldig lenge, er det klart en kjæreste kan bli veldig usikker. Det synes ikke jeg er noe rart i det hele tatt.

Skrevet

Hadde det blitt no hanky panky, ville han vel aldri innrømmet at han var hos henne, uansett. Det er da det heller ville kommet en gråhvit en om 7 ljustiga grabbar...

Skrevet

TS, du legger slik vekt på at han har forandret historien.

Du sier han først sa det var kun de 2, men når du snakket med han senere, var det flere der. Senere ja.

Er det fullstendig umulig at flere kan ha kommet til stedet mellom de to samtalene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...