Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å farge håret hjemme, har aldri prøvd det før. Jeg ønsker å farge det gyllenblondt - men det er jo en jungel der ute av ulike merker, synes det er vanskelig å velge. Ønsker derfor å få hjelp av dere her inne!:)-er det forskjeller på de ulike merkene man får kjøpt? Og hvis det er det, hvilke merke er best??

Blir veldig takknemlig for tilbakemeldinger!:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg vil anbefale å farge hos frisør, det blir mye bedre resultat. Men tidligere farget jeg håret selv, og da likte jeg fructis garnier sine hårfarger, de grønne pakkene. Mener å huske det var Fructis garnier de het.. Eller kanskje bare Garnier...?

Skrevet

Tror jeg har vært gjennom det meste innen jungelen av hårfarger. Jeg bruker nå jevnlig "Récital Préférence" fra L'Oreal, og kommer nok ikke til å bytte så lenge produktet eksisterer. Fargen blir naturlig og kjempefin, og håret holder seg bra. Den er litt dyrere enn andre farger jeg har prøvd, tror det koster sånn ca 150,- kr pakken.

Skrevet
Tror jeg har vært gjennom det meste innen jungelen av hårfarger. Jeg bruker nå jevnlig "Récital Préférence" fra L'Oreal, og kommer nok ikke til å bytte så lenge produktet eksisterer. Fargen blir naturlig og kjempefin, og håret holder seg bra. Den er litt dyrere enn andre farger jeg har prøvd, tror det koster sånn ca 150,- kr pakken.

Jeg foretrekker også denne.

Det kan være lurt til å gå til frisør første gang du farger det, og så finne en liknende nyanse du kan opprettholde fargen med hjemme etter det.

Skrevet

For tiden bruker jeg L'oreal sin Color experte (8.3 heter den, får en varm, blond farge)

Veldig fornøyd med den, selv om det tar litt tid og tålmodighet med tanke på stripene hvis man har langt hår :)

Skrevet
For tiden bruker jeg L'oreal sin Color experte (8.3 heter den, får en varm, blond farge)

Veldig fornøyd med den, selv om det tar litt tid og tålmodighet med tanke på stripene hvis man har langt hår :)

Helt enig :)

Skrevet

tusen takk for alle tilbakemeldinger så langt, L`oreal og Garnier er de mest populære så langt ser det ut til:)

Gjest Cathena
Skrevet

Jeg synst Schwarzkopf sine farger er ganske bra, gir en mettet farge med en fin glans.

De har en type som heter Natural and Easy (tror jeg), grønn pakke.

Skrevet

idag var jeg innom Vita og selgeren der sa at de solgte mest av fargen fra Garnier Nutrisse-den som Vendela og Mona Grudt reklamerer for:=) Jeg tror jeg skal gå for denne, den har jo blitt foreslått og.

Noen som har dårlige erfaringer med denne eller?

• 3 uker senere...
Skrevet

size]

idag var jeg innom Vita og selgeren der sa at de solgte mest av fargen fra Garnier Nutrisse-den som Vendela og Mona Grudt reklamerer for:=) Jeg tror jeg skal gå for denne, den har jo blitt foreslått og.

Jeg selv er frisør, og når det er førstegangsfaring, s ivl jeg anbefale minicolorasjon. men om du er mørk fra før av og vil bli lys, så må du uansett bleke det ned først.

om du bruker mincolorasjon, så vaskes denne ut med tiden (etter et visst antall vask) og da kan du vurdere neste gang om du vil gjøre det med permanent farge eller ikke. Om du ikke går til frisør, så er det mange frisører som selger minicolorasjoner, og de koster ikke mer enn de gjør i butikken, men de er enda bedre. Jeg vil iallefall IKKE anbefale permanent farge den første gangen.

håper det var til hjelp

Skrevet

hei:)

Jobbet på Vita før jeg, og jeg ser at de fleste velger Garnier nutrisse sin hårfarge pga billig i pris og gir et greit resultat. Denne synes jeg ikke er noe spesielt god selv og venninner er heller ikke fornøyd. Farger slites fort ut og håret ser veldig farget ut etter behandling.

Du burde gå for Loreal Hårfargen Exellence. Holder veldig godt på fargen og ser fint og glansfullt ut:) Ellers er alle fra hårfargene til loreal best

Skrevet (endret)

tusen takk for alle tilbakemeldinger! dette blir jeg klokere av føler jeg:)

Har prøvd denne Nutrisse nå, men jeg er enig det som sies med at fargen ser noe kunstig ut og at den fort forsvinner. Synes den lukter veldig sterkt og kjemisk også. Fargen ble heller ikke slik som på pakken, men det klaffer sjelden etter min erfaring:) jaja. Neste gang vil jeg heller prøve noe annet

Endret av frk_ø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...