missfidget Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Jeg har lest mye om de beste rettetang, og det fleste mener det er HAI 2. Men dumme meg, har akkurat nå kommet på at det er nemlig lagt i USA, og vil ikke virke her i Norge selvfølgelig. Jeg har hørt at det er viktig at rettetang har keramisk (?) plater istedefor jern...Hvis det høres riktig ut. Litt vanskelig å oversette her... Er det best å kjøpe hos frisør da? Hva bruker dere?
Amber Skrevet 18. juni 2003 #2 Skrevet 18. juni 2003 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg rette tang - men ikke hos frisøren. Da er de nemlig dobbelt så dyre... Tenkte å få tak i på en elektrisk forretning, men jeg vet ikke hvilke som er best... noen andre som vet?
Solstrålen Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 Først av alt: BRUK ALDRI TANG SOM ER KJØPT ANDRE STEDER ENN HOS FRISØREN!!! Det er en grunn til at de er dyrere! De skader ikke håret SÅ mye som de billig-skrapene. Dessuten er de billig-skrapene enten for kalde eller for varme! Dvs at enten så virker de ikke, eller så smelter de håret ditt! Tang med keramisk topp er det siste på markedet. Det skal ikke være fult så skadelig for håret. MEN, alle sånne ting skader håret! Husk og ikke overdriv bruken og kjøp en god kur!
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #4 Skrevet 18. juni 2003 Hiver meg på denne her jeg! Noen som har prøvd denne: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2262 ? Og vet om den er god liksom? vurder å bestille den... *heidi*
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 eller denna kanskje..: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2322 hmm... noen som vet hva som er forskjellen på disse to? bortsett fra prisen da.. *heidi*
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 hei var noen her inne som hadde betalt 160 får å rette ut håret med rttetang hos frisør. De frisørene jeg har spurt har forlangt opp 400-500 noen som vet hvor det er billigst
missfidget Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2003 Går det an å bruker elektriske ting fra Storbritannia? De har en annen strømsterke en vi har i Norge. Det har vært sagt før at man burde ikke bruke hårføne osv i annen land enn det som man kjøpt det i fordi det kan nemlig ødelegge det hele...
jamie Skrevet 19. juni 2003 #8 Skrevet 19. juni 2003 Jeg kjøpte min rettetang på frisørsalong, betalte 800 kr for den. Den har keramisk topp, og er kjempegod! Anbefaler deg å bare stikke innom en frisørsalong å se hva de har. De som jobber der vet hva som er best, og forteller deg det. Ikke finn på å kjøpe en rettetang på butikker eller lignende! De er billigere ja, men som sagt enten for varme eller for kalde. En rettetang fra frisørsalong koster mer, men den sliter ikke så mye på håret, og varer i mange år!
missfidget Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2003 Bor du i Stavanger område? Bare lurte på merke og hvor du kjøpte den da!
jamie Skrevet 19. juni 2003 #10 Skrevet 19. juni 2003 Den heter Techno. Den har ikke så brede plater, så det tar litt lengre tid å rette ut håret, men den funker! Husker ikke helt hva slags salong jeg kjøpte den på, men bare ta deg en tur innom noen salonger å spør hva den beste tangen de har heter og koster. Vet det finnes mange nadre bra tenger enn den jeg har. Du kan jo spørre hva slags tang de bruker når de retter ut håret på kundene sine, og kjøpe den! Kjøp en skikkelig hvertfall, som ikke er så skadelig for håret ditt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå