Gjest shio Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 hvor lenge er det ok å sitte på en kafe og lese? jeg studrer, og leser mye bedre på en kafe enn hjemme eller bibliotek. noen som vet om noen steder i oslo hvor det er greit å sitte en stund? eller er det greit over alt?
FangeLiv Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Kan man vel overalt omtrent? Det gjør jeg hvertfall. Kaffe og kunst ved Mono (mellom torggata og storgata) er stille men veldig sentral. De fleste kaffebrennerier er bråkete og hektiske om det er det du trenger. Har aldri opplevd å få beskjed om at de ikke ønsker folk som sitter og leser i mange timer. Men jeg kjøper litt mer enn bare en dagens kaffe om jeg sitter lenge da.
Gjest Grafica Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Cafè sør i torggata Sitti der selv og både lest og jobbet med oppgaver på dataen, de har stikkonakter til laptoper mange plasser og er mye studenter der på dagen og formiddagen. Veldig avslappende stemning, og verdens beste iste! Den med bringebær anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå