Gå til innhold

Hvilken type dans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spm.. vet ikke hva den type dans heter jeg..

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Dirty dancing!? :laugh:

Sorry, jeg vet ikke helt jeg heller. Ser at Wikipedia foreslår at det er en form for Mambo, uten at det virker helt sikkert.

Men Johnny sier vel en eller annen gang i filmen at han ser for seg en "fusion" av forskjellige dansearter til avslutningsshowet, som han ikke får lov til av han ekle sjef-barnebarn-fyren. Og det er vel en slik sammenblanding de tilslutt danser!?

Endret av Wolfmoon
Skrevet
Dirty dancing!? :laugh:

Sorry, jeg vet ikke helt jeg heller. Ser at Wikipedia foreslår at det er en form for Mambo, uten at det virker helt sikkert.

Men Johnny sier vel en eller annen gang i filmen at han ser for seg en "fusion" av forskjellige dansearter til avslutningsshowet, som han ikke får lov til av han ekle sjef-barnebarn-fyren. Og det er vel en slik sammenblanding de tilslutt danser!?

Ja det stemmer. Det hadde jeg helt glemt!

Skrevet

ja det kan vel stemme ja! god du =P takk ^^

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Tyder vel kanskje bare på at jeg har sett den filmen skremmende mange ganger :laugh:

Skrevet
Tyder vel kanskje bare på at jeg har sett den filmen skremmende mange ganger :laugh:

Men det er jo en bra film.. :fnise:

Gjest marihan
Skrevet

Når Baby må steppe inn for hun som er gravid, og de danser på et annet hotell, da er det mambo de danser. Når Johnny driver og lærer henne stegene, sier han at hun ikke må begynne på taktslag 1, for det er ikke mambo. Hun må begynne på 2..

Når de danser på showet helt til slutt i, så bruker de grunnstegene til mambo, og legger på det "dirtye" hehe, veldig bra forklart :)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...