Gå til innhold

Serien Angel

Joplaya

Anbefalte innlegg

Er den noe bra? Er den veeeldig bra? På lik linje med Buffy (for de som liker den)?

Lurte på om jeg skulle kjøpe en sesong eller to og ha som belønning når jeg har lest så og så mye av pensum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett den selv, men jeg har en venninne som har alle sesongene av denne serien, og ikke får nok! Hun har sett alt sammen minst to ganger, og fortsetter og fortsetter. Hun er en veldig Buffy- fan da, og sier hvertfall at Angel er litt bedre enn Buffy.

Men som sagt har jeg ikke sett det selv, så jeg kan ikke si hva jeg synes om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spike er ikke med i serien Angel. Bare noen få gjesteopptredener.

Angel er ok, mye mørkere enn Buffy.

Er dere Buffy/Angel fans så må dere få med dere episode 8 i sesong 1 av Angel. Der får Buffy og Angel 24 timer sammen.

Etter det er det over og ut med den lovestoryen. (de måtte vel nesten det for at de to seriene skulle fungere uavhengig av hverandre).

I sesong 4 (som er den siste som er sendt i usa) blir det litt vel mye barn og dilldall etter min smak. Er usikker på om det er absolutt siste sesong av Angel eller om det vil bli laget flere. Siste episoden har ihvertfall storyline rett før den aller siste episoden av Buffy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, de tok den rette Angel - kun Angel :D

Nå blir det nok innkjøp av Angel til høsten ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere mener ikke Dark angel da? Det er også en serie...

Serien Angel er en spinnoff av serien Buffy the vampire slayer.

serien Dark Angel er noe helt annet som ikke har noe med disse seriene å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...