Gå til innhold

Nettbutikken Cheapsmells.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen har erfaringer med å bruke nettbutikken cheapsmells.com? Ser at de selger noen Decleorprodukter ganske rimelig, så er interessert i å bestille. Står også at produktene deres er 100% ekte, men vil gjerne høre om noen har erfaringer før jeg bestiller! :-)

http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?brand=decleor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, nå ble jeg også nysgjerrig... Håper noen har erfaringer :)

Skrevet

Hei :) Jeg bestillte akkurat noe derifra. Tror det var ekte. for det var veldig fin måte å betale på , det var sånn sikker betaling på nett greier. måtte skrive inn den personlige koden din og engangskoden som du bruker i nettbanken. :)

Skrevet

Har lest litt rundt nå og den virker seriøs. Så får prøve å bestille derfra :)

Skrevet

Eg har lagt inn ein bestilling der og betalt via visakort. Ein parfyme, 30 ml Diesel Fuel for life kom på 260 kr inkl frakt! Meget fornøgd!! Reknar med den kjem neste eller derneste veka. Skal vera julepresang frå min kjære til meg i år....så eg hjelper han til å ikkje sløsa!!!

Gjest Gjest_ZINA_*
Skrevet

Har også lyst å bestille noen Decleor produkter, men prisen stiger kr. 200,-

Det er kjempe synd!! Fristende!! men vet dere om de skriver beløpet på pakken?

Dagkrem

Skrevet
Har også lyst å bestille noen Decleor produkter, men prisen stiger kr. 200,-

Det er kjempe synd!! Fristende!! men vet dere om de skriver beløpet på pakken?

Dagkrem

Ja, det er det da... Blir plutselig ikke så veldig mye billigere om man handler for over 200,-

Men går jo an å sende en mail å spørre om de skriver beløpet på pakken

Skrevet
Ja, det er det da... Blir plutselig ikke så veldig mye billigere om man handler for over 200,-

Men går jo an å sende en mail å spørre om de skriver beløpet på pakken

Jeg har nettop sendt en mail til dem og venter på svar. Spennende!!!!

Skrevet
Jeg har nettop sendt en mail til dem og venter på svar. Spennende!!!!

Hold oss oppdatert! :)

Skrevet
Oi, nå ble jeg også nysgjerrig... Håper noen har erfaringer :)

jeg har god erfaring med denne siden:) bestilte nettop et produkt og fikk det noen dager etter bestilling, god service og skikkelige produkter!

bestilte en YSL primer lignenes ting.veldig, veldig god og utrolig mye rimeligere enn i norge, nærmere 500 kr for produktet her hjemme og kostet ca.180-90 kr der inne! god erfaring sålangt;)

Skrevet

prettyskin4less.com har også billige hudprodukter.

skriv inn couponcode life05 så får du 5 prosent av.

sender kvikkt og greit...

Skrevet

Har bestilt fra Cheapsmells.com flere ganger. Haqr vært like fornøyd hver gang. Men tror de skriver verdien utenpå pakken ja.

Skrevet
Hei!

Jeg lurer på om noen har erfaringer med å bruke nettbutikken cheapsmells.com? Ser at de selger noen Decleorprodukter ganske rimelig, så er interessert i å bestille. Står også at produktene deres er 100% ekte, men vil gjerne høre om noen har erfaringer før jeg bestiller! :-)

http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?brand=decleor

tusen takk for dette tipset!! :) billigste jeg har sett på nett hittil hvertfall.. parfymene er jo kjempebillige :D

Skrevet

Takk for tipset, skal teste ut siden!

Noen som har erfaring med Decleor sine fuktighetskremer? Vurderer å prøve en av dem, men vet ikke hvilken jeg skal velge.

Skrevet

Takk for tipset :) Dette virker som en super side!!Blir nok å bestille en del fra den siden ja :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Håpar ikkje tollarane er i dårleg humør på pakka mi som er 60 kr over tollgrensa....ingen julegavesmell, takk! Då løner det seg ikkje lengre....

Gjest Deception
Skrevet (endret)
Håpar ikkje tollarane er i dårleg humør på pakka mi som er 60 kr over tollgrensa....ingen julegavesmell, takk! Då løner det seg ikkje lengre....

Det er jo ikke akkurat humøret som avgjør, da. Tollvesenet har et regelverk de må forholde seg til.

Noen som har erfaring med Decleor sine fuktighetskremer? Vurderer å prøve en av dem, men vet ikke hvilken jeg skal velge.

Når det gjelder kremene, er det umulig å forutsi. Hva slags hudtype har du? Til en normal/blandet hud kan du teste Hydra Floral emulsion, til en litt mer fuktfattig hud er kremen fra samme serie bedre. Hvis du har hud som mangler fett, finnes Nutri-delice-serien med kremer i tre styrkegrader. Alle de sistnevnte inneholder endel fett. :)

Endret av Deception
Skrevet
Det er jo ikke akkurat humøret som avgjør, da. Tollvesenet har et regelverk de må forholde seg til.

Når det gjelder kremene, er det umulig å forutsi. Hva slags hudtype har du? Til en normal/blandet hud kan du teste Hydra Floral emulsion, til en litt mer fuktfattig hud er kremen fra samme serie bedre. Hvis du har hud som mangler fett, finnes Nutri-delice-serien med kremer i tre styrkegrader. Alle de sistnevnte inneholder endel fett. :)

Hvordan finner man ut om huden trenger fukt eller fett? Hvordan ser/kjenner man forskjell?

Gjest Deception
Skrevet

En fet hud kan være fuktfattig, og stramme, men kan gjerne bli blank allikevel. En hud som er tørr, mangler gjerne både fett og fuktighet, og kan flasse, stramme, men blir ikke blank på samme måte.

Skrevet
En fet hud kan være fuktfattig, og stramme, men kan gjerne bli blank allikevel. En hud som er tørr, mangler gjerne både fett og fuktighet, og kan flasse, stramme, men blir ikke blank på samme måte.

Pluss at en tørr fettfattig hud har små porer og ingen urenheter, mens en fuktfattig hud kan ha både store porer, kviser og hudormer. Dette er fordi man trenger fett for å få urenheter. Og en fettfattig hud har jo naturligvis ikke noe fett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...