Gjest *Frida* Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Me har kaffeglass i Rosendahl-serien, som har begynt å setje usmak på kaffen. Glasa er under eitt år gamle, og blir vaska i oppvaskemaskin. Merkar ikkje usmak i andre kaffekrus, berre i glaskrusa. Nokon som har tips til korleis eg kan fjerne dette? Glasa er blanke og fine ennå, så eg trur ikkje det er belegg i dei.
Gjest Gjest_luna_* Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Me har kaffeglass i Rosendahl-serien, som har begynt å setje usmak på kaffen. Glasa er under eitt år gamle, og blir vaska i oppvaskemaskin. Merkar ikkje usmak i andre kaffekrus, berre i glaskrusa. Nokon som har tips til korleis eg kan fjerne dette? Glasa er blanke og fine ennå, så eg trur ikkje det er belegg i dei. Er det noen i huset som finner på å bruke disse glassene til å drikke andre ting enn kaffe ?
Gjest *Frida* Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Nope. Stort sett berre eg som brukar dei, til kaffe. Kanskje et par gonger til te (pose-te), har det noko å seie?
Gjest Elize Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nope. Stort sett berre eg som brukar dei, til kaffe. Kanskje et par gonger til te (pose-te), har det noko å seie? Samboeren min ble skikkelig sur da jeg hadde brukt yndlingskoppen hans til te. Han sa at nå måtte koppen vaskes mange gang før han kunne bruke den igjen for nå smakte det te av kaffen. Så tror det kanskje kan være årsaken. Endret 3. desember 2008 av Elize
Gjest *Frida* Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Hmm, då får eg bruke egen te-kopp til te, og sjå om det hjelper. Takk for svar, Elize!
Gjest itla Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Prøv å skrubbe glasset med litt salt og se om det hjelper - det tar ihvertfall teflekker i kopper etc, så vil tro det tar rester som har lagt seg i porer i glasset også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå