Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 hei... sitter her idag men en klump i magen... huff.. er en sånn dag der jeg virkelig savner eksen selvom jeg er i et annet forhold( vært det i snart 4år) men fortsatt noen dager jeg savner han sykt masse.. hva skal jeg gjøre? har det greit med samboeren min og elsker han men savner eksen. var noe annet med oss... vet at jeg aldri kommer til og snakke med han igjen men klarer ikke glemme det vi hadde... hva skal jeg gjøre? er jeg helt gal?? åååå...
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 hei... sitter her idag men en klump i magen... huff.. er en sånn dag der jeg virkelig savner eksen selvom jeg er i et annet forhold( vært det i snart 4år) men fortsatt noen dager jeg savner han sykt masse.. hva skal jeg gjøre? har det greit med samboeren min og elsker han men savner eksen. var noe annet med oss... vet at jeg aldri kommer til og snakke med han igjen men klarer ikke glemme det vi hadde... hva skal jeg gjøre? er jeg helt gal?? åååå... Nei...det e ver rett og slett bare et savn... selv har jeg kjærlighetssorg over min eks, det er 8 år siden nå. Sånn kan det gå.. Hvorfor ble det slutt..?
Gjest hano Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Sånn har jeg det også!!!! Ble slutt med meg og eksen for 4 år siden...det var mest meg som ville ut av forholdet, vi kranglet endel på slutten og begge var veldig sjalu. Nå har jeg vært i et forhold i 2 år....men det er ikke det samme! KAnskje det er noe i det med at " man aldri glemmer sin første kjærlighet"? Eksen min har giftet seg, så må jo bare prøve å glemme....... Fant noen gamle sydenbilder av oss igår, og det var VONDT! Hmmm..håper det går over............
Ethereal Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Kjenner til frykten for at det skal bli sånn. Har møtt en ny gutt etter xen, men han kan ikke måle seg i forhold. Slemt å si det, spesielt siden denne gutten er god som gull..
kinkeline Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Hm, jeg har en følelse av at hvis jeg og kjæresten min nå hadde gjort det slutt, så hadde han vært en jeg absolutt ikke hadde glemt. Så selv om jeg ikke har det sånn nå, så skjønner jeg til en viss grad hvordan dere har det. Aner ikke hva dere kan gjøre. Bare godta det tror jeg.. :/
Gjest h Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Har faktisk akkurat laget en tråd om en gutt jeg ikke klarer å glemme selv om jeg har ny kjæreste vet hvordan det er. Blir veldig fortvilt
Gjest håpløs jente Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Har faktisk akkurat laget en tråd om en gutt jeg ikke klarer å glemme selv om jeg har ny kjæreste vet hvordan det er. Blir veldig fortvilt Fikk ikke skrevet ferdig: Har faktisk akkurat laget en tråd om en gutt jeg ikke klarer å glemme selv om jeg har kjæreste vet hvordan det er. Blir veldig fortvilt av tanken på at han kanskje er det beste jeg kommer til å oppleve. Kanskje jeg aldri blir så forelska igjen. Jeg prøver å trøste meg med at tiden leger alle sår, og at hvis den kjæresten man har nå ikke klarer å ta tankene bort fra den forrige, er det ikke den rette uansett.
Gjest ts Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Nei...det e ver rett og slett bare et savn... selv har jeg kjærlighetssorg over min eks, det er 8 år siden nå. Sånn kan det gå.. Hvorfor ble det slutt..? fordi han han flyttet.. var mye fram og tilbake føre vi brøt kontakten helt, men samme hva som skjedde hadde vi altid hverandre... Jeg hadde flere typer i mellomtiden men vi hadde altid kontakt og han godtok at jeg møtte andre for han sa altid at det ville bli oss til slutt. Men da jeg møtte min nåværende samboer måtte jeg velge.. valgte min kjære og da måtte jeg love og ikke kontakte han siden han aldri kunne konkurrere med han... angrer ikke på valget men tenker ofte på han.. men men.. man kan ikke få i pose og sekk....bare tungt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå