Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er på en langweekend og mannen er alene hjemme, hvordan ser det ut på kjøkkenet når du kommer hjem igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett som da jeg dro. Om det stod kopper på benken kan det hende at de har havnet i oppvaskmaskinen. Og søpla er muligens tømt.

Er jeg borte er det minimalt med matlaging hjemme. Da er det gjerne en tur ut i stedenfor..... hehe....

Skrevet

Det ser oftest ut som det nesten ikke er brukt, med unntak av veksten i papirsøppelet. Han spiser vesentlig mer ferdigmat og take-away når jeg er borte. Det som er av oppvask o.l pleier han stort sett å ta før jeg kommer hjem. Jeg pleier å lage et helvete på kjøkkenet nesten hver dag, fordi jeg er så glad i å lage mat, bake brød osv.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Fullt av knekkebrød- og brødsmuler, paprikasprut, ja generelt BØSS :nei:

Skrevet

Når jeg er vekke en helg sammen med to-åringen vår så vasker mannen hele huset til vi kommer hjem igjen. Det er er del av å ønske oss velkommen hjem, det at hele huset skinner.

Jeg gjør lignende ting for ham så han skal føle seg savnet/ønsket/verdsatt.

Skrevet

Det spørs - av og til er det ren kaos, av og til har han vasket skikkelig for å unngå at jeg ser kaos :ler:

Skrevet

Vi passer begge to på å rydde skikkelig og gjerne vaske litt før den som har vært vekke kommer hjem. Det er så mye kjekkere å komme hjem til et ordentelig hjem, og vi ønsker jo at den andre skal være glad for å komme hjem.

Gjest WildRider
Skrevet

Ikke noe jeg har opplevd, men en gang i ett krisetilfelle måtte jeg flytte inn hos min venninne og hennes mann. De har stor gård og leier inn avløsere til å hjelpe til med slåtten om sommeren, og da blir de gjerne boende. Så en sommer var det oss 2 jentene, mannen hennes, og gårdsgutten i huset. Vi reiste bort EN helg fredag-mandag, da vi kom tilbake så hele kjøkkenet sprengt ut, fastbrente rester i pannene, svidd vegg bak komfyren, røykvarsleren hengende knust fra taket, tallerkener over alt og til slutt en pizza eske fra Dollys :ler:

Skrevet

Da ser det skinnende rent ut på kjøkkenet. Det er han som er den ryddige av oss.

Skrevet

Helt greit :) Noen ganger litt skitten, andre ganger gullende rent..

Skrevet
Hvis du er på en langweekend og mannen er alene hjemme, hvordan ser det ut på kjøkkenet når du kommer hjem igjen?

Da er det helt rent. Vi liker begge å ha det rent overalt i huset. :)

Skrevet

Vanligvis ryddig og rent. Og han lager mat til seg selv når jeg er borte.

Skrevet

Det er ryddig og pent, han klarer å ordne mat selv og han er flink til å vaske :)

Skrevet
Da ser det skinnende rent ut på kjøkkenet. Det er han som er den ryddige av oss.

Samme her. Det er alltid mye renere og penere overalt naar jeg ikke er hjemme... hehe

Skrevet

hvis jeg har reist alene ser det ikke alltid like bra ut når jeg kommer hjem...

Men hvis jeg tar med meg begge barna bort en helg, da er hele huset ryddet og vasket til vi kommer hjem :)

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

Haha :fnise:

Det tør jeg ikke å tenke på...bare jeg er borte en vanlig dag, så ser det ut som en bombe har eksplodert på kjøkkenet! Dette er en mann som klarer å få matrester i håret.... :lete:

Skrevet

Det ser helt vanlig ut, fint og ryddig. Han både rydder, vasker og lager mat, mannen min ;)

Skrevet

Da ser det endelig fint og ryddig ut! (han får sjelden tid til å rydde skikkelig når jeg er der og roter :/)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...