Gjest Forviira Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg er litt forvirra på om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Er nå på dag 23 i syklus, syklus satt i gang av provera, og har også tatt pergo på dag 5-9. Tok noen eggløsningstester rundt dag 11-14 i syklus uten å bli så veldig klok, og gadd ikke styre mer med det. Satsa heller på jevnlig sex for å forsøke å treffe en evt eggløsning. Har heller ikke klart å se noe klart el-slim, men så har jeg ikke så mye erfaring med det heller, da jeg har gått på pilla i mange år.. Men til saken - i går var det plutselig litt blod i utfloden, ikke mensblod, men bare litt blodstripete/-prikkete i slimet.. Hva kan dette være. Er borte i dag.. Noen som har noen forslag til hva dette er? Og om jeg kan ha hatt eggløsning uten å merke det...?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Tok du ikke test i går, eller i dag?
Gjest ts Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jo, tok i dag. Men den var negativ, teststreken var svakere enn kontrollstreken.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg er litt forvirra på om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Er nå på dag 23 i syklus, syklus satt i gang av provera, og har også tatt pergo på dag 5-9. Tok noen eggløsningstester rundt dag 11-14 i syklus uten å bli så veldig klok, og gadd ikke styre mer med det. Satsa heller på jevnlig sex for å forsøke å treffe en evt eggløsning. Har heller ikke klart å se noe klart el-slim, men så har jeg ikke så mye erfaring med det heller, da jeg har gått på pilla i mange år.. Men til saken - i går var det plutselig litt blod i utfloden, ikke mensblod, men bare litt blodstripete/-prikkete i slimet.. Hva kan dette være. Er borte i dag.. Noen som har noen forslag til hva dette er? Og om jeg kan ha hatt eggløsning uten å merke det...? Vet du ca hvor lange sykluser du har? Kan være så mye tror jeg: spotting før mens, evt festeblødning. Man trenger ikke merke EL slim ved eggløsning... Kanskje du har lengre syklus og ikke 28 dager og fikk EL senere? Om du nettopp sluttet på pillen, så kan det hende det tar noen mnd før syklusen kommer skikkelig igang.
Gjest ts Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Det er vel nettopp det som er problemet, at jeg ikke vet hvor lange sykluser jeg har. Har ikke fått tilbake mens etter pille-slutt, det er derfor denne menssyklusen ble satt igang av provera og at jeg har tatt pergo for å stimulere eggløsning. Dette er første runde med dette, så derfor vet jeg ikke hvor lang syklus jeg kan forvente, og når eggløsning er/har vært.. Så får vel bare vente og se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå