Gå til innhold

Får kaffegjestene også sanghefte/program?

Po Pi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et spørsmål som jeg lurer veldig på. Til middagen skal vi lage et hefte med sangene i, bordplassering, "hvem er hvem liste" og diverse. Jeg har fått et tips om at kaffegjestene også ville ha satt pris på å få dette heftet, men blir ikke det litt rart siden de ikke har vært med på middagen?

Et alternativ kan jo være å spare sangene til kaffen slik at kaffegjestene også får sangene med seg? Men de som skriver sang blir kanskje fornærmet om disse ikke synges under middagen?

Noen tips om hvordan dette skal løses?

Håper på svar!

-Po Pi-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss får alle gjestene festprogram.

Det er alltid gøy å lese sangene som er skrevet til brudeparet!

Vi synger de fleste sangene under middagen, men har valgt å vente med noen til kaffen!

Velkomstsangen, min sang til han og sanger fra familiene våre (en til hver) går til middag.

Kaffesang, sang til brudeparet og avslutningssangen til kaffe..

Uff, møøøe sanger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik som gjøres hos oss (i vår slekt) er at heftene samles sammen i en bunke etter middag, og legges et sted hvor de fleste ser. Det er jo ikke alle -langt ifra- som tar disse med seg med det samme, og noen tar de ikke med seg i det hele tatt... Dere kan jo bare ha noe ekstra isåfall, og så kan de kaffegjestene som vil ta seg friheten til å ta et om øsnkelig?? Ev vente med noen av sangene, eller ha noen egne som skal være til kaffen.

Det ordner seg nok greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...