Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 (endret) Heisann! Sikkert et meget dumt spørsmål, men kan det blonde håret (jeg tenker på helt blond, ikke askeblond etc) falme? Med blondt hår er cluet at man må blondere etterveksten, og ikke trenger gjøre noe med resten av håret? Eller har jeg misforstått? Håper på hjelp, så jeg fortsatt er fin til jul :o) Endret 30. november 2008 av ~Fantabulous_kitten~
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Hvis du har bleket hår ville jeg bare tatt etterveksten ja,ettersom blekingen sliter veldig på håret, og det vil se mer falmet,slitt og tørt ut om du bleker hele håret hver gang. Husk også å kure håret, så blir det glansfullt og fint.
hufsa! Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Heia,jeg har bleika i 20 år men bleiker kun etterveksten ofte, men det andre gulner med tiden, så en sjelden gang greit å ta i det andre 5 min på slutten av tiden for å fresje det opp..Det jeg er beg å gjøre isteden er å ta i Sebastian Laminates Cellophanes en gang i uka hjemme da holder det seg supert hele tiden.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Tusen takk begge to! :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå