Gå til innhold

Orgasme - kommer dere alltid samtidig?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Kommer dere alltid samtidig? Mannen min og jeg har helt fantastisk sex. Vi har vært sammen i nesten sytten år og har det bedre nå enn noen gang før. Det er ganske herlig. :hjerter: Det må ikke være synkronorgasme for at det skal være vellykket, men det er ekstra deilig da.

Og hvor mange orgasmer pleier dere få? En, to eller kanskje fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer dere alltid samtidig? Mannen min og jeg har helt fantastisk sex. Vi har vært sammen i nesten sytten år og har det bedre nå enn noen gang før. Det er ganske herlig. :hjerter: Det må ikke være synkronorgasme for at det skal være vellykket, men det er ekstra deilig da.

Og hvor mange orgasmer pleier dere få? En, to eller kanskje fler?

Jippi!

Enda en orgasme tråd :popcorn:

Skrevet

Tja, nå må jeg tenke her... Hvor mange orgasmer får jeg og mannen ved sex.

Han får vel sitt,tenker jeg. Dvs minst en orgasme. Jeg får null,alltid.

Jeg har større sjanser for å vinne i lotto enn å få orgasme samtidig med min mann. Det er ikke ironi!

Noen kvinner er heldige og får lett orgasme og har en partner det klaffer med i sengen.

Andre kvinner får aldri orgasme og har en partner som det ikke klaffer med i sengen.

Egentlig litt lei disse orgasmetrådene jeg og,men svarer fordi jeg vil at andre kvinner som sliter med det samme skal vite at de ikke er alene om det.

Skrevet

Jeg kan få en orgasme, mange orgasmer eller ingen. Kommer helt an på. Han får en (så må han ha en pause før vi setter igang igjen). Hender vi kommer samtidig, og det er selvsagt ekstra digg.

Skrevet

Jeg kommer som regel en gang, hvis ikke mer. :lur: Han kommer en gang (åh, jeg er så glad jeg er jente :fnise: )

Ekstra deilig når man kommer samtidig, bare å time litt det så funker det...

Gjest Gjest_Jelena_*
Skrevet

Lurer på en ting.. KOmmer dere sammen da,under penetrering?

Selv kommer jeg hver gang jeg om min mann har sex, men jeg trenger stimulering av klitoris også.

Skrevet

Sorry, alle dere som er lei orgasmetråder. jeg er ikke så aktiv her inne, og har ikke oversikt over de trådene som skrives.

Når det er sagt, var egentlig en del av poenget mitt å få frem at det ikke alltid har vært sånn for meg heller. Først de siste årene har jeg fått orgasme under samleie, eller jeg fikk det før også, men bare en ytterst sjelden gang. Jeg har alltid sett på sexlivet mitt som godt og rikt, også da jeg var i tyveårene, men det er ikke i nærheten av hva det er idag. Kanskje dette er en liten trøst til dem som ikke får orgasme - at det kan komme tider senere?

Multiorgasmer har jeg ikke vært i stand til å oppnå før de siste par årene - så her dreier det seg uten tvil om trening og erfaring.

Og for all del - dette er ikke ment som en æddabædda-tråd mot de som ikke får orgasme. :)

Selv kommer jeg hver gang jeg om min mann har sex, men jeg trenger stimulering av klitoris også.

Ja, under penetrering.

Skrevet

Under penetrering ja, noen ganger går det uten klitoris, men dersom vi "planlegger" å komme samtidig må det nok klitorisstimulering til..

Skrevet

Dere aner ikke hvor heldig dere som får orgasme kun av penetering er! Skikkelig misunnelig jeg.. :sjenert:

Jeg klarer å komme, men må nok stimulere klitoris for å klare det. Og jeg blir veldig glad når jeg leser at det er kvinner som ikke har klart det før, men som klarer det når de blir eldre! Da har vi andre kanskje noe å glede oss til :briller:

Det er veldig deilig å komme samtidig med kjæresten min, men jeg syns det er nesten deiligere å komme til ulike tider. For når han kommer kan jeg konsentrere meg kun om han og kose med han og gjøre det så godt som mulig for han, og han gjør det samme med meg.

Men for å svare på ts sitt spørsmål, jeg kommer vanligvis bare 1 gang, kan komme flere ganger, men det tar litt lang tid.

Skrevet
Dere aner ikke hvor heldig dere som får orgasme kun av penetering er! Skikkelig misunnelig jeg.. :sjenert:

Jeg klarer å komme, men må nok stimulere klitoris for å klare det. Og jeg blir veldig glad når jeg leser at det er kvinner som ikke har klart det før, men som klarer det når de blir eldre! Da har vi andre kanskje noe å glede oss til :briller:

Det er veldig deilig å komme samtidig med kjæresten min, men jeg syns det er nesten deiligere å komme til ulike tider. For når han kommer kan jeg konsentrere meg kun om han og kose med han og gjøre det så godt som mulig for han, og han gjør det samme med meg.

Men for å svare på ts sitt spørsmål, jeg kommer vanligvis bare 1 gang, kan komme flere ganger, men det tar litt lang tid.

Må bare svare for kjæresten (Muligens X nu) siden jeg er gutt.

Når vi har sex kommer hun opp til 10 ganger pr gang,aldri under 5.

Hun sier også det ikke er godt og komme så mange ganger,det er de første som er best,hun sier,heller kvalitet før kvantitet.

Hun kommer både ved penetrering og ved klitt stimulering,for og variere litt bruker hun en liten rocket pocket på klitten,da kommer hun som en rakett :o))

Hun bruker inn i mellom og vente på meg så vi kommer ilag,de synes jeg er de beste.

Jeg for min del kommer bare en gang pr samleie,er det lenge siden vi har hatt oss går det gjærne bare 10 min før jeg kan være klar igjen,det gjør vi ikke så ofte,vi synes det heller er bedre og slappe av ett par timer for og kjøre en til omgang,kjører vi en til kommer hun sikkert like mange ganger,muligens at det kan ta noen min mere før hun kommer.

Jeg har lært triksene for at hun skal komme fort,kjører jeg en sånn seanse kommer hun i løpet av ett lite minutt.

Vi er så seksuelt kompatible at det er en sann fryd,bare så synd at det er det eneste vi er kompatible med for tiden,men det er nå heldigvis sånn at om vi tar en omgang er alt annet glemt for en stakket stund,at vi krangler mye slår heldigvis ikke inn på sexlivet.

Skrevet

Har det også sånn at X'en og jeg er kompatible når det kommer til sex, mens ellers er det heller trist. Så har ikke helt greid å kutte ut den sexen da! Siden han har hatt interesse for, og derfor har lært seg, å spille på meg som på et instrument, så kommer jeg alltid minst en gang og det solid! Men dette med å komme samtidig har jeg aldri skjønt meg helt på. Opplevde det i min ungdom da gutta hadde det med å fyre av litt raskere og derfor ble så opphisset av at jeg kom at de gjorde det de også. Men 'so what' på en måte. Syntes jeg gikk glipp av deres orgasme på den måten. Mye morsommere å være ved sine fulle fem og kunne få med seg alle detaljene i hans orgasme. Nam! Tror jeg må ringe X'en igjen:-(

Skrevet

Hm, nei, vi har ikke kommet samtidig enda. Hvorfor er det så mye deiligere enn å komme hver for seg? Som nevnt tidligere, så blir det til at den andre bruker mer tid på å få den som ikke har fått til å komme, og det blir jo bare deiligere. :-)

Skrevet

ihhh, blir nesten litt lei meg. Fikk vaginalorgasme nesten hver gang med xen.. Men har fått det max 5 ganger med den nåværende. savner det skikkelig.. nå skal det nevnes at han jeg har nå er mindre.. men likevel. Kan ikke skjønne hva som har skjedd.. Men jo vi kan komme samtidig, men det må klitorisstimulering til. muff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...