Gjest Gjest_abejita_* Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Heisann:) Lurte på om noen hadde gått til ansiktsbehandling hos hudpleiesalong? Har litt uren hud og kunne tenkt meg å prøve det så jeg blir fin nå før jul:) Problemet er at jeg har veldig dårlig råd, og er redd for å bli skuffet. Det vil si at det ikke hjelper noe i det hele tatt og at pengene da bare blir bortkasta!! Noen som har erfaring med dette?? Hadde vært til veldig stor hjelp:)
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Du vil uansett, på en eller annen måte, se en bedring etter å ha vært der. Men min erfaring er at du må følge opp med riktige (dyre) produkter hjemme for at følelsen etter behandlingen skal vare lenge. Så om du bruker billig-produkter og ikke har råd til å kjøpe nye, vet jeg ikke hvor lenge forandringen vil vare. Om du har veldig uren hud vil du få den beste effekte ved å kunne bruke gode produkter hjemme + spandere på deg en hudpleietime i ny og ne... Vet ikke om du ble noe klokereav dette?
hufsa! Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Heia,det burde du gjøre,fpler deg mye bedre etter de har rensa og klemt.Jeg er som ei barneræv i trynet i flere mnd etterpå og bet rundt 400..Gjør det kun 1-2 ganger i året for jeg får makk av å ligge i ro,he he.Jeg følger ikke opp med dyre produkter og i mitt tillfell holder huden seg fin leeenge.Lykke til og kom deg av gårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå