Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Trur det er over for meg og kjæresten/forloveden etter ett 2 år langt stormfullt forhold. Det var jenta jeg hadde sikkla leeeeeeenge på som ble min mot alle odds,jenta jeg aldri trudde ofra meg en tanke. Nesten fra dag en var det konflikter av ymse slag,aldri de de helt store. Sa til henne fra begynelsen at jeg trengte en jeg kunne bryne meg på,skal si jeg fikk valutta for ønsket mitt,jeg er helt sikkert ikke en helt enkel person og være ilag med,jeg gir på ingen måte alt skylda til henne at det gikk rett vest. Hadde altfor forskjellig meniger om bagateller,affal det jeg mener var bagateller så det var vel det som tok knekken på forholdet. Det var jenta jeg ville tilbringe resten av livet med,jeg fridde til henne på hurtigruta midt i kafeèn,gikk på kne og spurte om hun ville gifte seg med meg,det ville hun pinadø Reiste i jula 2 mnd etter til egypt,der fant vi verdens flotteste forlovelsesringer,måtte bare ha de,hehe,trur nesten de måtte være gannet,har ikke tall på hvor mange ganger de har vært av og på fingerene våre. Her om dagen var tydligvis begret fullt,etter en bagatell krangel gikk jeg for at det ikke skulle utarte seg til noe større,har ikke hørt fra henne siden tirsdag før i kveld,fikk mld på skype at hun ville avlevere tingene mine i morgen,hun ba meg ha hennes ting klare når hun kom,må vel bare regne det som over da. Jeg elsker denne jenta mere enn 1000 ord kan si. Har ingen peilig på hvor jeg vil med dette innlegget,annet enn at jeg trenger en stor klem,om så hvor slemt det er så er det aldri enkelt og bryte opp i ett forhold man egentlig vil være i.
Bomullstrusa Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Huff, så leit Kan skjønne hvordan du har det... Håper det ordner seg for deg!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 *stor klem* Det går over! Takk Alt går over til slutt. Sitter nu bare og spiller musikken vår å mimmrer,vi har opplevd så mye på disse 2 årene,har aldri reist så mye i mitt liv som vi gjorde i lag. Vi var begge enig at når vi hadde det bra så hadde vi det så utrolig bra,bare så synd at disse kranglene om ubetydelige ting skulle overskygge det gode,når vi kranglet var vi så langt ifra hverandre som det gikk an. Stoltheta til oss begge tok overhand,kunne sitte på hvert vårt ness å sture...lenge. Føles litt bedre å få skrevet litt om dette.
Nabodama Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Det kan ikke rettes opp i dette her da? Det er jo helt vilt at et godt forhold slaø gå i vasken pga krangling om bagateller. Tenk å la bagateller bli så viktige?! Hvorfor gi opp nå i stedet for å gjøre noe med problemet, altså kranglingen om disse småtteriene? Lær dere teknikker om hvordan dere kan la være å la det utarte seg til krangel. Finnes mye sånt på nettet. Men begge må ville det da. Eller hva med samlivskurs?
Gjest Trøtt jente Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Jeg har også nettopp slått opp med min "kjære" etter to år med evige krangler og konflikter... Desverre greide vi ikke forstå hverandre, uansett hvor utrolig godt vi kunne ha det.. Han er totalt knust, og jeg får så utrolig vondt av og se ham slik.. Men allikevel er det ikke rettferdig at jeg fortsetter når jeg ikke har "kjæreste"følelser for ham lengre.. Er bare så utrolig utslitt av og bli såret gang på gang.. I tillegg har vi ulike personligheter, og begge er like sta, så jeg tror dette er det beste å gjøre.. men en stor klem til deg..
Gjest ggjest Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Jeg har også nettopp slått opp med min "kjære" etter to år med evige krangler og konflikter... Desverre greide vi ikke forstå hverandre, uansett hvor utrolig godt vi kunne ha det.. Han er totalt knust, og jeg får så utrolig vondt av og se ham slik.. Men allikevel er det ikke rettferdig at jeg fortsetter når jeg ikke har "kjæreste"følelser for ham lengre.. Er bare så utrolig utslitt av og bli såret gang på gang.. I tillegg har vi ulike personligheter, og begge er like sta, så jeg tror dette er det beste å gjøre.. men en stor klem til deg.. Da var det nok meg du ikke ville ha. Kjenner meg så til de grader igjen. Total mangel på respekt for en som elsket deg og gjorde alt for at du skulle ha det bra
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Det kan ikke rettes opp i dette her da? Det er jo helt vilt at et godt forhold slaø gå i vasken pga krangling om bagateller. Tenk å la bagateller bli så viktige?! Hvorfor gi opp nå i stedet for å gjøre noe med problemet, altså kranglingen om disse småtteriene? Lær dere teknikker om hvordan dere kan la være å la det utarte seg til krangel. Finnes mye sånt på nettet. Men begge må ville det da. Eller hva med samlivskurs? Hun har fortalt hva jeg må gjøre for og få det til å gå fort over,på tirsdag gjorde jeg det grepet,men det var ikke mye hjelp i det. Jeg har ikke lyst å gi opp,men det nytter desverre ikke om en bare har lyst å prøve. Samlivskurs hadde muligens hjulpet,men hun er nok en av dem som ikke vil ta imot hjelp utenifra. Hun er sånn skrudd sammen at hun ber ikke om hjelp til noe,selv ikke fra meg,hun skal fikse alt selv. Stort nederlag for henne når hun inn i mellom MÅTTE spørre meg. Det er mine og dine barn involvert,jeg er blitt utolig glad i hennes og mine er blitt utrulig glad i henne. Jeg vet ikke mer hva som kan hjelpe,hun vet at jeg er her inne på KG og leser,leser hun dette kjenner hun seg igjen på flekken. Bare håper hun gjør det,sender jeg sms til henne er det bare korte sinte svar. En sms fra henne fra tiligere i år: Ingenting går som vi planlegger,jeg har så vont i meg fordi jeg vet at mye er pga mitt raseri. Det er så tungt å ska være så tøff og hard bestandig. Det er så tungt å skal klare alt alene. Jeg trenger en som deg,en som kan riste meg innvendig.
Papaya84 Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Klem i fra meg og, og lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå