Gå til innhold

Puppeknulling

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjarmor:

Liker å praktisere slikt her i huset, vi...

Videoannonse
Annonse
Gjest Hr. Orakel
Skrevet
Bra du sier i fra herr Orakel, slik at vi kvinner lærer å moderere vår talemåte til menns preferanser. Takk!

Tåpelig.

Satt på spissen: damer liker ikke å bli kalt "jævla fitte". Om en mann kaller damer generelt for "jævla fitter" får han beskjed om at det ikke er pent. Same thing.

Bare satt på spissen selvfølgelig.

Skrevet

Puppene mine er store nok til å bli knulla, men for meg er det en helt tåpelig aktivitet jeg ikke får en dritt ut av. Vi har gjort det noen ganger - grunnet ønsker fra typen, men nei. Ikke noe for meg.

Skrevet
Puppene mine er store nok til å bli knulla, men for meg er det en helt tåpelig aktivitet jeg ikke får en dritt ut av. Vi har gjort det noen ganger - grunnet ønsker fra typen, men nei. Ikke noe for meg.

Jeg synes at stimulering av damas klitoris er en helt tåpelig aktivitet som jeg ikke får en dritt ut av. Det er ikke noe for meg.

Skrevet
Jeg synes at stimulering av damas klitoris er en helt tåpelig aktivitet som jeg ikke får en dritt ut av. Det er ikke noe for meg.

Hehe, point taken ;) Men, en liten innvending, kjæresten min føler også det er en småspesiell aktivitet, at det blir mer komisk enn deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...