Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jeg er så heldig å ha en kjæreste med store pupper. En av favorittaktivitetene mine når vi har sex er å legge puppene rundt lystkjeppen og knulle puppene hennes. Helst når de er innsmurt i olje eller "lube". Er jeg normal?
Prinsen Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Haha, hadde jeg hatt en kjæreste som hadde puppestell til sånt, tror jeg det hadde vært en artig aktivitet Men jeg kan se for meg at det fort kan bli litt klønete da...? Men, ja, klart du er normal. Men hvis ikke dama di liker det, bør du jo klare å la være...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Definer 'normal'. Normal er definert som sett i forhold til hva de av kvinneguidens lesere som gidder å svare på denne tråden mener om å praktiserere puppeknulling.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Ts, du er UNORMAL! Pikken skal entens runkes, suges eller knulles, ikke beveges mellom to fettklumper!
Hinata Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Ts, du er UNORMAL! Pikken skal entens runkes, suges eller knulles, ikke beveges mellom to fettklumper!
Pjukset Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Jeg får absolutt ingenting ut av såkallt brøstpuling, kjedelig aktivitet. Men det er min mening
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 For meg er damer som ikke har store nok pupper til å bli brystpult helt uaktuelle som sexpartnere. Små pupper er skikkelig turnoff. Jeg tror nok de fleste menn er enige med meg her, selv om de kanskje ikke tør å innrømme det på et kvinneforum.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 For meg er damer som ikke har store nok pupper til å bli brystpult helt uaktuelle som sexpartnere. Små pupper er skikkelig turnoff. Jeg tror nok de fleste menn er enige med meg her, selv om de kanskje ikke tør å innrømme det på et kvinneforum. Jeg tror ikke du skal gå ut i fra at de fleste menn har de samme seksuelle preferansene som deg. Jeg har silikonpupper og har en mann som ikke kunne brydd seg mindre om pupper,ekte eller falske. Han liker føtter og rumper. Jeg tror mange menn liker små pupper. Selv synes jeg små pupper er fantastisk sensuelle og jeg gleder meg til å bli kvitt silikonen slik at jeg går ned i størrelse. Jeg har hatt et fåtall av elskere som har digger store pupper og som har blitt tent av puppeknulling,som du sier det. Men for meg var det dønn kjedelig. De aller fleste av mine elskere har gitt en stor f i puppene mine og hatt andre kroppsdeler som de foretrekker.Både før og etter jeg fikk silikon. Kanskje du er i mindretall??
Pjukset Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 For meg er damer som ikke har store nok pupper til å bli brystpult helt uaktuelle som sexpartnere. Små pupper er skikkelig turnoff. Jeg tror nok de fleste menn er enige med meg her, selv om de kanskje ikke tør å innrømme det på et kvinneforum. Det er det dummeste jeg har hørt i hele 2008.
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 For meg er damer som ikke har store nok pupper til å bli brystpult helt uaktuelle som sexpartnere. Små pupper er skikkelig turnoff. Jeg tror nok de fleste menn er enige med meg her, selv om de kanskje ikke tør å innrømme det på et kvinneforum. Da er det jo fint at man i tørkeperiodene kan ta til takke med fine oppblåsbare dukker som blir levert med gigameloner
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 For meg er damer som ikke har store nok pupper til å bli brystpult helt uaktuelle som sexpartnere. Små pupper er skikkelig turnoff. Jeg tror nok de fleste menn er enige med meg her, selv om de kanskje ikke tør å innrømme det på et kvinneforum. Hvem har utpekt deg til talsmann for mannekjønnet? Store pupper er ikke mye fint,pupper skal passe til kroppen,store pupper har en tendes til og sagge og bli stygge hengepupper. Jeg og de jeg kjenner er hjertens enig med meg,så du kan ikke si at de fleste menn ikke tør og innrømme dette. Jeg og min vennekrets kan ikke være de ikke fleste. Selvfølgelig er man 14-18 år er nok pupper ett viktig samtale emne,når man blir eldre og har kjent på noen pupper så vet man bedre. Og dette var ingen pes til de med store pupper,blir bare så arg når noen begynner og uttale seg om ting de ikke har grunnlag for og vite.
kinkeline Skrevet 30. november 2008 #13 Skrevet 30. november 2008 Jeg bruker størrelse D, men føler fortsatt ikke at puppene er store nok til at de kan settes sammen sånn. Men bare prøvd det en gang før, og det var uten noe olje ellerno. Holdt egentlig på med noe annet, men når han like gjerne var der så prøvde vi, og det gikk ikke så bra. Er det en spesiell teknikk eller?
Gjest Er-det-mulig Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 Hvem har utpekt deg til talsmann for mannekjønnet? Store pupper er ikke mye fint,pupper skal passe til kroppen,store pupper har en tendes til og sagge og bli stygge hengepupper. Jeg og de jeg kjenner er hjertens enig med meg,så du kan ikke si at de fleste menn ikke tør og innrømme dette. Jeg og min vennekrets kan ikke være de ikke fleste. Selvfølgelig er man 14-18 år er nok pupper ett viktig samtale emne,når man blir eldre og har kjent på noen pupper så vet man bedre. Og dette var ingen pes til de med store pupper,blir bare så arg når noen begynner og uttale seg om ting de ikke har grunnlag for og vite. Det er ikke rart at jenter får komplekser for puppene sine. Enten er det mannfolk som beveger seg inn på et kvinneforum for å hetse store pupper, eller så er det mannfolk som skal inn på et kvinneforum for å hetse små pupper. Og attpåtil klager dere over at jenter hetser små pikker på et kvinneforum? Og ikke nok med det - men dere påstår at jenter også er så utrolig kompliserte og må klage over alt mulig, men når det kommer til stykket er dere ikke noe bedre selv.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #15 Skrevet 30. november 2008 Det er det dummeste jeg har hørt i hele 2008. Det er vel ikke noe dummere enn å påstå at de fleste kvinner liker store pikker. Det virker jo å være en etablert sannhet her inne.
Ethereal Skrevet 30. november 2008 #16 Skrevet 30. november 2008 Ja, du er normal. Det er mange som liker dette. Personlig tenner jeg ikke på det, og jeg har ei heller store nok pupper til å kunne utføre denne aktiviteten.
aline Skrevet 30. november 2008 #17 Skrevet 30. november 2008 jeg tror jeg kunne tent på det, om jeg hadde pupper som var store nok til den typen aktivitet... Vet ikke om selve aktiviteten og følelsen mellom puppene hadde vært det som tente, men å ha en aktivt utøvende pikk så nært og lett synlig... mmmmh. deilig.
Gjest ts Skrevet 30. november 2008 #18 Skrevet 30. november 2008 Jeg bruker størrelse D, men føler fortsatt ikke at puppene er store nok til at de kan settes sammen sånn. Men bare prøvd det en gang før, og det var uten noe olje ellerno. Holdt egentlig på med noe annet, men når han like gjerne var der så prøvde vi, og det gikk ikke så bra. Er det en spesiell teknikk eller? En eller annen form for smøring er nesten et must. F.eks babyolje, massasjeolje eller en form for glidemiddel. Hvis ikke blir det for mye friksjon og ubehagelig for både gutten og jenta. Kjæresten min foretrekker at jeg sitter på knærne over henne og legger pikken mellom puppene hennes mens hun klemmer dem rundt den. Da kan hun ligge og se på at pikkhodet dukker opp og forsvinner mellom puppene. Noen ganger fører jeg den helt opp til munnen hennes så hun får en liten smak av pikk. Det kan være litt vanskelig å unngå at pikken ikke "spretter ut", avhengig av hvor stiv den er, men det hjelper hvis jeg lener meg godt forover. En annen favoritt er hvis hun sitter på knærne mens jeg står foran henne og knuller puppene hennes. Det går også an at hun sitter oppå meg og lener seg fremover mens jeg klemmer puppene hennes rundt pikken min. Men det er en litt knotete stilling.
kinkeline Skrevet 30. november 2008 #19 Skrevet 30. november 2008 Hm, da skal jeg få kjøpt noe olje. Noe å anbefale? Likte det med å få smake litt pikk. Må absolutt prøves. :D
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #20 Skrevet 30. november 2008 trenger ikke svære pupper. Jeg bruker B og har blitt fransk knullet flere ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå